Hun trives!!!!! :D

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Må bare få si at det er så deilig når man leverer i barnehagen og jenta mi ikke hyler... og når jeg henter så smiler hun bare! DET er en god følelse det.. hun liker seg!!!!! :D :D :D :D

og *bank i bordet* bare noen små ulykker i ny og ne'..

Tror det har noe med at min kontaktperson, ikke har noe særlig med henne å gjøre om dagen. Hun liker seg mye bedre hos ei anna dame der... går det ann å spørre om vi kan bytte?? :)

Så kjekt! Heldige lille jenta di ;)
Ang kontaktperson, så er mitt inntrykk at det går litt av seg selv etterhvert som ungene blir trygge. Tror de er vare på det selv blant personalet; hvilke barn som liker seg hos hvem. Jeg tror ikke de tar det personlig, i alle fall, de har nok vært borti før at noen barn liker andre enn dem (og omvendt).

Godt å høre at det går så bra :-)

Jeg erfarer at en oppnevnt kontaktperson kun har en begrenset funksjon helt i starten (kan hende det er annerledes i deres barnehage), og at barnet ditt neppe vil bli låst til denne personen for ettertiden.
Spør de om den generelle praksisen på dette. Er det noe som fungerer dårlig, så bør det være endringsvilje :-)

kontaktperson? trudde de fleste var gått bort fra det. For i bunn er det jo ikke slik at kontaktpersonen er den som skal ha mest med barnet å gjøre, men det som tar imot praktisk info, foreldresamtaler ol...

men så bra at hun trives da!

Ja, håper det er sånn som dere sier :) at dette bare er i begynnelsen. Det er godt å se at hun strekker ut armene og vil til denne damen :)

Back
Topp