L LadyMom Gift med forumet 16 Nov 2011 #21 Hehe. stakkars lille søta :O) Det der kan jeg se laaaaaangt etter å oppleve med min lille turbo :p
Lissyjane Elsker forumet 16 Nov 2011 #22 AllAlone skrev: Stakkars lita.. Ikke for å være slem.. Men, fikk vondt inni meg når du heller filmer henne enn å stelle henne ferdig å legger henne.. :/ Unnskyld meg, men herregud for en sprengt ting å skrive..
AllAlone skrev: Stakkars lita.. Ikke for å være slem.. Men, fikk vondt inni meg når du heller filmer henne enn å stelle henne ferdig å legger henne.. :/ Unnskyld meg, men herregud for en sprengt ting å skrive..
Lissyjane Elsker forumet 16 Nov 2011 #23 Hahahahaha så utrolig herlig Jeg har tatt bilder når guttungen sover med trynet i matfatet :P Ja huff så synd det er på han.
Hahahahaha så utrolig herlig Jeg har tatt bilder når guttungen sover med trynet i matfatet :P Ja huff så synd det er på han.
Pannekaka Elsker forumet 16 Nov 2011 #24 Å halle! Hadde ikke reagert om hun hadde vært 2 år og rett før leggetid der.