Hun sovnet sittende!!!

*yummymummy*

Gift med forumet
Legger ut link her inne jeg, av jenta mi som sovnet sittende; http://www.mammatv.no/?id=54

Og fordi det finnes enkelte som visstnok reagerer på at jeg heller filmer henne,enn å legge henne, så var filmen tatt kl 11 på formiddagen, og hun har ikke sovet på dagtid på 1 år!

hehe.. stakar lita ! 

Å herrefred så søøøt!

Stakkars lita.. Ikke for å være slem.. Men, fikk vondt inni meg når du heller filmer henne enn å stelle henne ferdig å legger henne.. :/ 

AllAlone skrev:
Stakkars lita.. Ikke for å være slem.. Men, fikk vondt inni meg når du heller filmer henne enn å stelle henne ferdig å legger henne.. :/ 

Det var kl 11 på dagen, og hun hadde akkurat badet. Hun har ikke sovet på dagen på 1 år hun. Så nei, det var ikke aktuelt å stelle henne og legge henne. Så du har ikke noe å få vondt inni deg for, for å si det slik!

*yummymummy* skrev:

AllAlone skrev:

Det var kl 11 på dagen, og hun hadde akkurat badet. Hun har ikke sovet på dagen på 1 år hun. Så nei, det var ikke aktuelt å stelle henne og legge henne. Så du har ikke noe å få vondt inni deg for, for å si det slik!

Kanskje greit å få med det i innlegget ditt også..

For jeg følte også litt av det samme som AllAlone..

Oh lord, dere må ha det svært bra her i livet om det er alt som skal til for at dere får vondt inni dere.

åh gidamæi så slem du er :P lot henne duppe av i 1 min før du fanget henne opp i dine armer :P

jeg har selv filmet ei som sovna i stolen mens hun fikk kveldsmat :)

kos å ha når de blir 14 år og veeeldig oppsnasne!

søt lita frøken :D 

3 av ungene på 3 og 4 år sovnet gående på vei hjem til bhg på jobb i går. vi så de en etter en lukket øynene og gikk sjanglende videre hehe

*yummymummy* skrev:

AllAlone skrev:

Ikke vondt ment sa jeg :) Å jeg viste ikke at dette var på formiddagen. Trodde det var under kveldsstellet :)

Sorry!!

Haha, så herlig! Satt her og lo høyt av den skjønne snuppa :) Hvordan klarte du å ta video uten å le høyt?!

Morsom å vise frem på konfirmasjonsdagen emoticon

stakkars liten... så trøtt da.. jeg hadde latt henne fått en hvil jeg da..

Back
Topp