Hun som hadde falsk profil

mammas3gullunger

Elsker forumet
fikk ikke hun ett dødfødt barn i 08, mener det var en jente, Alva eller noe sånt? Er helt sjokket over hvor syke folk kan være.. Det var en jente her i mai klubben som hadde falsk profil også, husker jo ikke hva hun het, men jeg hadde henne på msn og hun ventet en datter og mannen var politi osv.. ja da hehe. Jeg byttet nick fra Suveren til snart3barn for jeg byttet jobb og suveren var registrert på mailen på jobben og jeg glemte passordet.. ( har funnet det nå, men nå er jeg jo snart 3 barns mor) ville bare bekrefte at jeg fortsatt er ekte [:D]

jeg husker ikke noe sånt jeg [8D] men det kan være at jeg har glemt det bare. kanskje noen andre husker? [:)]
men jeg kan ikke huske at det var noen fler i mai-08 enn prinsessevilikke som fikk en datter med navn Alva.

Det begynner å bli noen år siden nå, men tror ikke det var mai hun tilhørte.. Blir helt skremt av folk som lager sånne profiler. Men jeg tror det er mange av de her..

Kan ikke huske noen med falsk profil her inne, da har ikke jeg fått det med meg hvertfall. Men har hørt mye rart på Generell [8|]

Huker det var noe sånt ja , men mener det var på juni eller juli 2008.

ORIGINAL: xlissx

Kan ikke huske noen med falsk profil her inne, da har ikke jeg fått det med meg hvertfall. Men har hørt mye rart på Generell [8|]

Uff.. det er synd på de som er så syke! og synd for dem som blir involvert.. [:(]
Jeg holdt på å få en svigerinne, helt til det begynte å skurre..og det viste seg at alt hun sa var løgn[&:] Hun hadde med seg en datter, og sa at dette var hennes eneste barn, og at pappaen var død.. Men det viste seg at hun hadde 2 barn til, og pappaen levde i beste velgående[&:] Stakkars jente! Hun måtte lyve for mammaen..[:(] Hun avslørte seg en gang ved å si at mammaen var lege, mens mammaen sa hun var politi[&:] Var nok ikke første gang hun hadde lurt noen[&:][&:]

Petra Prøvedokke som viste seg å være ei falsk bitch[;)] løy på seg at hu hadde mista unge å hadde bilde fra begravelsen + av barnet som hu viste fram på generell og hørte til inne hos oss på oktober10. jadda.....

mange som er så lei seg for at hu er falsk å det skjønner jeg, men jeg blir bare irritert jeg da. heldigvis hadde jeg ikke noe spes kontakt med henne.

kom inn dit å beklaga seg i går, den regla da, men asså jeg ser for meg alt det er skrevet uten at hu følte et gram anger jeg da[;)] så får andre si hva de vil om den saken. bra hu er borte, men ser for meg hu allerede har laga nye profiler her inne som ingen vet er falske. blei mye styr ja for å si det mildt, hehehehe

Hun lurte meg i 3 fuckings ÅR![&o]
jeg kjenner hun som krissie og boblemamma, hun skifta til boblemamma fordi hun sa det var noen som kjente hun igjen
osv.. guuud jeg er så skuffet, sint, lei meg og sjokkert.. føler jeg har mistet en god venn, for vi var ganske close selvom det var på nett.. skulle ønske hun bare stod frem før, for da kunne jeg faktisk ha ledd av det.. men nå føler jeg bare at jeg er blitt lurt trill rundt, føler meg også veldig "brukt" kan man si.. hun har vist med huset de kjøpte, "mannen", "barna", sett bilder av foreldrene, søsteren, svigerinnen og hennes barn.. så ja, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si jeg [&o].. lurer veldig på hvem denne "jenten" på bildene egentlig er, hvordan hun har fått tak i så masse.. for jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har sett flere 100 stk i løpet av årene..

kommer aldri i verden til å kunne stole på noen på nett lengre, never again!

var ikke dere skikkelig nettvenninner? huff [&o] mener å huske du sladra for ho når ho "fikk tvillinger" osv? sykt! klem til deg [:)]

Mhm, vi var det.. har aldri kunne merket at noe var galt heller[&o]......
ja, sladret når hun "fikk" tvillinger og denne siste ungen..

Folk har vel en grunn når de gjør sånt, men jeg klarer ikke helt å skjønne hva det skal være.

Merkelig å bruke tid og krefter på bare løgn og tull. [8|]

Back
Topp