Hun snur seg!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Herlighet! Jenta mi har begynt å snu seg fra rygg til mage, allerede! Er ikke det litt tidlig? Jeg stod å så på henne i sted da hun lå på gulvet før vi skulle skifte, så tar hun brått å legger seg på siden, jobber litt ekstra og brått er hun på magen! Flere?

Får håpe det bare har vært noen få tilfeller og at hu venter litt til før hu gjør det hele tiden ;)

Oi! Det var tidlig ja! :)
Min var sen (pga styrtfødsel og ryggproblemer).
Men synes det var godt å kunne ha "babyen" lenge da, for de andre som hadde babyer som din, måtte hele tiden være på vakt, og ønsket sårt at de ikke var så mobile for de ble liksom så store så fort.

Men man blir veldig imponert da, når de er så tidlig ute! :-) Noen er tidligere ute enn andre! :-)

Her klarte han å komme seg nesten over på magen på sykehuset og en gang hjemme. Begge gangene lå han i senga, så har nok fått hjelp av underlaget! Legger seg hele tiden over på siden, så å sove på ryggen er visst uaktuelt!

Herlighet! Jenta mi har begynt å snu seg fra rygg til mage, allerede! Er ikke det litt tidlig? Jeg stod å så på henne i sted da hun lå på gulvet før vi skulle skifte, så tar hun brått å legger seg på siden, jobber litt ekstra og brått er hun på magen! Flere?

Når de er så småe så er det refleks som gjør at de klarer å snu seg. Fikk iallefall beskjed om det når storebror gjorde det samme.

Hjelpes, trodde det tok mange måneder! Gleder meg så til å se hvem det er vi får inn i livet vårt. De er jo så forskjellige disse barna :)

Når de er så småe så er det refleks som gjør at de klarer å snu seg. Fikk iallefall beskjed om det når storebror gjorde det samme.
Samme fikk jeg beskjed om forrige gang.

Godt å høre, for ellers kan det fort bli travelt allerede ;)

Hehe ja, før du vet ordet av det går hun:D

Storebror sluttet ganske fort med det, og gjorde det på nytt i den tia han skulle gjøre det. Da så man at det var "kontrollert":)

Lillefrøken her har snudd seg over på siden i dag, 12 dager gammel. Men fikk nok litt "hjelp " av vogga.

Fikk beskjed på helsestasjonen i dag om at det var noen som var tidlig ute med å snu seg, men at jeg ikke måtte bli engstelig om hun brått sluttet igjen ;)

Er nok trolig refleks- men en god påminnelse om at vi alltid må holde en hånd på babyen når han/hun ligger på stellebordet!
I allefall aldri gå fra! :-)

Lille her snudde seg også etter bare noen uker, men det "blir borte" etter litt!

Kan nok stemme. Storebror snudde seg også tidlig en liten periode før det tok lang tid før han snudde seg bevisst.

Back
Topp