Hun skjønner ikke at det er kveld..

Utfordringen er rett og slett å få natta hennes til å bli 12 timer i stedet for 8 timer.
 
Samme problem her! Lurer på om det er fordi at jeg og faren hennes er b-mennesker begge to?? [emoji23] hun kan fint legge seg 21-22 tida men så våkner hun 23ish og kan være helt våken til 0030ish. Foreløpig lar vi henne styre det selv. Men får innføre litt regler etter hvert. Hun våkner ca 0930-10ish hver dag. Som oss [emoji23] hun spiser en gang om natten rundt 4-5 og 8.30ish. Nesten så vi kan stille klokka etter henne de to siste ukene

Akkurat samme her! [emoji23] har bare konkludert med at vi er B-mennesker hele gjengen [emoji23][emoji85]
Skal også jobbe litt med rutinene etterhvert, men har ingen hast [emoji5]
 
Her er det også bare 30-45minutters dupp i sju-åtte tida, og så er det ikke natta'n før tidligst kl.21, men rundt klokka 22 er vanligst her. Jeg stresser ingenting med det, og tenker at jeg ikke orker å bruke hele kvelden på å jobbe for at han skal sove. Så vi koser oss heller, og lar han styre showet enn så lenge. Han sover lenge om morgen også (mellom kl.9 og 10.30), så natta'n blir nok timer her uansett.
 
To kvelder på rad nå har hun skjønt at «duppen» kl 20 er natta, og sovet til morgenen (med en del måltid i søvne). Håper det går i dag også, bank i bordet!
 
Back
Topp