Hun satt!

svampebob

Elsker forumet
Lille snupp lå å lekte på gulvet, og jeg drev med mitt, snur meg rundt og da satt hun å lekte! Helt utrolig, de to andre har ikke vært så tidlig ute, hun er jo bare 5 1/2 mnd! Men hun har jo ikke så god balanse enda, og var på vei til å tippe over da jeg kom bort. Skummelt egentlig :/

Hun setter seg nå opp hele tiden, de første gangene ved hjelp av stengene på babygymmen, nå trenger hun ikke de lenger. Hun har falt bakover to ganger, så det er egentlig umulig at hun leker alene på gulvet lenger. Fikser ikke helt dette med balansen enda :/

Hvordan setter de seg opp egentlig? Altså, hvordan bruker de kroppen for å få det til? Og fra hvilken stilling? Liggende på rygg, mage? Jeg lurer veldig, for jeg ser ikke for meg at mini kommer til å klare det på mange måneder enda :-P

Hvordan setter de seg opp egentlig? Altså, hvordan bruker de kroppen for å få det til? Og fra hvilken stilling? Liggende på rygg, mage? Jeg lurer veldig, for jeg ser ikke for meg at mini kommer til å klare det på mange måneder enda :-P

Samme her, hehe :-P

Hun ligger på magen, også dytter hun seg bakover med armene, mens rompa er i ro helt til hun sitter oppreist med hendene fremdeles i gulvet, også slipper hun hendene :) Da har hun et ben fremover og sitter på et ben (som i når man sitter på knærne)

Back
Topp