Hun her inne med trillinger i magen!

Hvordan går det med henne, ikke sett henne her på lenge :/
Tror hun har flyttet inn på november siden hun får før tiden:)

❤️️Termin 4.januar❤️

*redigert av moderator*:) alt er bra såvidt jeg har skjønt

<3 vinter prinsesse <3

Last edited by a moderator:
Hei:) koselig at du tenker på meg:) her er alt bra<3 hvert på første kontroll timen på sykehuset og barna vokser som de skal og er meget aktive. Jeg er mye sliten om dagen, så er derfor lite aktive her. Må si jeg gleder meg til å bli fullt sykemeldt..
Grunnen til at jeg har hvert med på november forumet er fordi jeg har fått beskjed fra sykehuset om at de har ikke klart å holde så mange trillinger inne lenger enn uke 35. Blir keisersnitt.
Så da er jeg i november.
Alt er selvfølgelig individuelt, men jeg tenker at i november så er jeg nok rimelig klar for at de kommer:) jeg har ett bekken som tuller allerede og har gått opp 10kilo:p så skjønner jo at jeg skal bli stor og ha litt å slite med :p men motet og humøret er oppe og jeg gleder meg til å se de skjønne barna <3

Spennende! Du må ha masse lykke til med 3 små på en gang!

Hei:) koselig at du tenker på meg:) her er alt bra<3 hvert på første kontroll timen på sykehuset og barna vokser som de skal og er meget aktive. Jeg er mye sliten om dagen, så er derfor lite aktive her. Må si jeg gleder meg til å bli fullt sykemeldt..
Grunnen til at jeg har hvert med på november forumet er fordi jeg har fått beskjed fra sykehuset om at de har ikke klart å holde så mange trillinger inne lenger enn uke 35. Blir keisersnitt.
Så da er jeg i november.
Alt er selvfølgelig individuelt, men jeg tenker at i november så er jeg nok rimelig klar for at de kommer:) jeg har ett bekken som tuller allerede og har gått opp 10kilo:p så skjønner jo at jeg skal bli stor og ha litt å slite med :p men motet og humøret er oppe og jeg gleder meg til å se de skjønne barna <3

Så spennende :D

Ja det er jo spennende og se noen med 3 skatter inne i seg og hvordan det går :)
Formen vært grei?

Magen blitt stor??

Så da er jeg i november.

Så utrolig spennende! Masse lykke til fremover :)

Må legge ut magebilde da :D gleder meg til og følge deg ! super spennende... skal dere ta rede på kjønna i magen ?

Vi ska vite kjønn ja:) de så det ikke på UL på mandag, men prøve igjenn om 4 uker:D

Back
Topp