Snuppa er 8 mnd ukorrigert til søndag 3 desember, var på helsestasjonen mandag 27 november og da var hun blitt 71,5cm lang og veier 8,8 kg. Langt over gjennomsnittet.
Hvor er babyen min?
Hvor er babyen min?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger lurer jeg på hva det er i maten til disse småHer er babyen 7 mnd (ukorrigert) om noen dager. På 6-månederskontroll for to uker siden var hun 67,7 cm og 7,4 kg.
Jeg synes også at hun er blitt så veldig lang nå. Men hun var «stor» da hun ble født (3 kg) en måned for tidlig.
Tenker det samme. Har vanskelig for å forstå at et kosthold som i hovedsak kommer fra min kropp kan få noen til å vokse sånn.Noen ganger lurer jeg på hva det er i maten til disse små
Min var 2360g da hun ble født i uke 33+1, hun var 46 lang. Også da ble hun betraktet som stor iforhold til alder.
Noen ganger lurer jeg på hva det er i maten til disse små
Min var 2360g da hun ble født i uke 33+1, hun var 46 lang. Også da ble hun betraktet som stor iforhold til alder.
Tenker det samme. Har vanskelig for å forstå at et kosthold som i hovedsak kommer fra min kropp kan få noen til å vokse sånn.
Da har ho strekt seg godt! Og lagt fint på seg [emoji171] Det er jo fantastisk.Snuppa er 8 mnd ukorrigert til søndag 3 desember, var på helsestasjonen mandag 27 november og da var hun blitt 71,5cm lang og veier 8,8 kg. Langt over gjennomsnittet.
Hvor er babyen min?