Hun har blitt så lang.

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Snuppa er 8 mnd ukorrigert til søndag 3 desember, var på helsestasjonen mandag 27 november og da var hun blitt 71,5cm lang og veier 8,8 kg. Langt over gjennomsnittet.
Hvor er babyen min?
 
Her er babyen 7 mnd (ukorrigert) om noen dager. På 6-månederskontroll for to uker siden var hun 67,7 cm og 7,4 kg.

Jeg synes også at hun er blitt så veldig lang nå. Men hun var «stor» da hun ble født (3 kg) en måned for tidlig.
 
Her er babyen 7 mnd (ukorrigert) om noen dager. På 6-månederskontroll for to uker siden var hun 67,7 cm og 7,4 kg.

Jeg synes også at hun er blitt så veldig lang nå. Men hun var «stor» da hun ble født (3 kg) en måned for tidlig.
Noen ganger lurer jeg på hva det er i maten til disse små
Min var 2360g da hun ble født i uke 33+1, hun var 46 lang. Også da ble hun betraktet som stor iforhold til alder.
 
Noen ganger lurer jeg på hva det er i maten til disse små
Min var 2360g da hun ble født i uke 33+1, hun var 46 lang. Også da ble hun betraktet som stor iforhold til alder.

Tenker det samme. Har vanskelig for å forstå at et kosthold som i hovedsak kommer fra min kropp kan få noen til å vokse sånn.

Oi, min veide 2260 da han kom 37+0, altså dysmatur. Artig å se på forskjellene, og definitivt helt sprøtt at man kan livnære noen med kroppen sin. :D <3
 
Back
Topp