Hun fikk staff

Piper Chapman

Gift med forumet
her om dagen la noen ut en sjokkerende, grusom film av en mor som misshandler sitt barn!
Jeg fikk ikke sove etter og ha sett på det, tenkt på barnet !
Men så leste jeg at hun er tatt.
se her http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14816077.ab
 Barnet har nå det bra!! 

en bekjent filmet også ga filmen til politiet. men hvordan klarte hun og stå der å filme uten og bryte inn ? :o

ja jeg fikk heller ikke sove etter  å ha sett det.
ja bra barnet har det bra nå, men mor fikk alt for liten straff. Under 1 år! du tuller tenkte jeg!
en venn av meg skal nedover dit den 21, han jobber innenfor adopsjon så han tenkte han skulle prøve å finne ut litt om den saken.

ja alt for liten.

Ecinnaj skrev:
ja jeg fikk heller ikke sove etter  å ha sett det.
ja bra barnet har det bra nå, men mor fikk alt for liten straff. Under 1 år! du tuller tenkte jeg!
en venn av meg skal nedover dit den 21, han jobber innenfor adopsjon så han tenkte han skulle prøve å finne ut litt om den saken.

MaMMAtilsønnenmin skrev:
her om dagen la noen ut en sjokkerende, grusom film av en mor som misshandler sitt barn!
Jeg fikk ikke sove etter og ha sett på det, tenkt på barnet !
Men så leste jeg at hun er tatt.
se her http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14816077.ab
 Barnet har nå det bra!! 

en bekjent filmet også ga filmen til politiet. men hvordan klarte hun og stå der å filme uten og bryte inn ? :o

Nå har ikke jeg sett videoen, men man kan jo se det sånn at det var veldig bra at hun filmet og fikk bevist at dette skjedde. (vet ikke hvor lenge hun filmet da) Hadde hun ikke hatt det film, hadde kanskje babyen fortsatt hatt det vondt...:( Jeg vet ikke om jeg hadde klart å holdt roen og fått det på film...hadde nok brytt inn og kanskje gjort noe man angrer på etterpå.

Men så bra at barnet har det bra nå da!

Ok nå prøvde jeg å se videoen, men klarte det ikke.....!!:(((( Fy faen altså! Og når jeg nå ser lengden på videoen så tenker jeg hva i alle dager hun som filmet tenkte...? Beviset har man fort i denne videoen..... Jeg hadde garantert grepet inn!!

hørtes ut som hun skriek at hun skulle stoppe, men hadde jeg hvert der, hadde jeg lagt fra meg kamera og tatt tak i ungen og gått derfra og ikke stått å sett på :(

Jeg har ikke sett videoen, men det kan jo være at hun som filmet var søstera, broren eller en annen manipulert?

Så skuffa det ikke var en søt Staff i denne tråden!

Juliette skrev:
Du mener straff, ikke Staff? ;)

Nei, hun fikk en Amstaff :) 

Back
Topp