Hun fødte på badet hjemme!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Jeg trodde helt ærlig jeg måtte drite og gikk naturligvis på do, men forstod fort at det var pressrier jeg hadde. I intense smerter, full av panikk og adrenalin kjente jeg at jeg holdt på å presse ut mitt eget barn – i huset mitt, helt alene.

Les hele historien her

Jeg er skrekkelig redd for at d der blir meg :s Nå har jeg vært på sykehuset to ganger pga rier/sammentrekninger, og de er ikle effektive selv om de er vonde. Resultatet blir da at jeg ikke drar til sykehuset før de er så vonde at d ikke er tvil, og da er d sikkert for sent..!

Dustekropp!!

Kunne ha skjedd meg. Trodde ikke jeg hadde skikkelige rier så hadde tenkt å vente med å reise inn. Mamma maste om at jeg måtte ringe inn å høre om alt var normalt. Gjorde det og ringte inn. De ba meg komme med en gang. Tok taxi inn. Vannet gikk på vei ut av taxi. Bilturen tar 12 min. Fikk beskjed om å ta en urinprøve når jeg kom inn. Gjorde det, da så jordmor at det var mye fostervann. Hun ville derfor sjekke meg og jeg hadde full åpning! Samboer var ikke kommet jobbet 5 min gange fra sykehuset heldigvis. Fikk beskjed om å begynne å presse når samboer kom og ungen var ute 30 min etterpå! Fra første rie til ungen var ute 3,5 time...

2 raske fødseler. Så er redd for å ikke rekke frem denne gangen. Var såvidt jeg rakk det sist. Mamma fødte søstra mi alene på badet hjemme for snart 23 år siden. Gikk veldig bra det selv med foten først. Så skjer det så skjer det, men vil veldig gjerne rekke frem.

Back
Topp