Hun er så oppmerksom

Cillia

Elsker forumet
>Blir overaska hver dag over hva den jenta får med seg! Her er noen eksempler. Vi skulle kjøpe is i sommer, da sa hun "jeg husker morfar kjøpte sånn til meg i påsken".

Ett annet er at jeg hadde kjøpt meg ny truse, og da jeg kledde på meg, kom hun bort å sa: "Mamma, ny underbukse, sååå fin! Kan jeg få se den bak på rompa også" [:D]

Enda en ting var at hun skulle få smake sånn rugknekkebrød med leverpostei, da sa hun" Mamma, jeg husker onkel Jarle hadde det i båten til frokost" (det var 2 måneder siden).

Helt utrolig hva hun får med seg. Jeg har hengt opp en ny bildelist og ett nytt bilde i stua,  og det var det første hun så da hun kom ned i stua. Også er hun så herlig for hun sier: "Ååååååå så fiiiiiint mamma!!!!" Nytt bilde! " [:D]

Utrolige fantastiske jenta mi[:D]

Så hærlig [:D]
Helt utrolig hva de får med seg ja!

Så flink [:D]

ORIGINAL: xlissx

Så hærlig [:D]
Helt utrolig hva de får med seg ja!

Jeg blir også overrasket over hvor mye Vilja husker. Helt utrolig vettu!

Da vi kom på hytta i påska, var det første hun spurte om å få se på grisen. Og vi bare.. høh? Gris? [8D] Men så kom vi på Gisle Gris dvd'en som hun så på da vi var der i jula. [:D]

ORIGINAL: rodstilk

Jeg blir også overrasket over hvor mye Vilja husker. Helt utrolig vettu!

Da vi kom på hytta i påska, var det første hun spurte om å få se på grisen. Og vi bare.. høh? Gris? [8D] Men så kom vi på Gisle Gris dvd'en som hun så på da vi var der i jula. [:D]

Akkurat sånne ting Julie også husker, herlig altså[:D] I helga var vi på hytta og da fant hun en bamse der hun fikk i påsken og ikke har lekt med siden. "Se mamma, der ligger Ola (bamsen)". Uuutrolig (som Oso ville sagt) [8D]

Back
Topp