Kanskje veldig meningsløst og egoistisk men jeg er så lei av høre kommentarer om hvor lik datteren min på 1 år er min mann, hans søster, hans mor og den ene eller andre i hans familie. De siste 6 månedene har jeg nesten fått hørt det daglig og opptil flere ganger av samme personer og i det siste blir jeg skikkelig såret av det. Som hallo hun er også min ikke baaare pappan sin. Vi bor på en veldig liten plass så alle kjenner alle, og min mann vokste opp her. I begynnelsen kunne de si "akkurat slik så _ut da han var liten" "hun er nå virkelig lik pappaen da han var liten" "det er som å se _ når han var liten". Og jeg kunne svare at hun har munnen og fargene hans men øynene og nesen er fra meg. Som faktisk er sant! Men mange kan ennå bikke på hodet å si "nnnnja" på en lite overbevisende måte. Jeg syns det er sårende. Vi har også flere videoer av mannen min da han var liten så jeg ser jo at det er likheter, men overhodet ikke slående. Er det noen som har det likens? En sa tilogmed at han kunne heller ha trodd at tanten hennes var moren, ikke meg.