M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 25 Okt 2015 #21 Kakedeig skrev: Jeg er mye sarkastisk, spydig og ironisk. Klikk for å utvide … Samme! Men kan også være tørr eller litt pervers. Tilpasser jo litt etter hvem jeg er med
Kakedeig skrev: Jeg er mye sarkastisk, spydig og ironisk. Klikk for å utvide … Samme! Men kan også være tørr eller litt pervers. Tilpasser jo litt etter hvem jeg er med
Hannus Elsker forumet Januarskatter 2015 25 Okt 2015 #23 Vet ikke helt hva jeg skal kategorisere det som egentlig. Talefeil er det morsomt jeg vet.