Hummm

LuringNr3

Gift med forumet
Gikk gjennom klærne til storebror i dag, og trodde ikke jeg skulle finne noen nøytrale klær som jenta vår kan bruke... Men der tok jeg feil :D Trenger bare å kjøpe en 2-pk med strømpebukser, så har vi nok alt vi trenger til frøkna den første tiden :) Vi har jo kjøpt noe i rosa også, da ;) Også regner jeg nesten med at vi kanskje får noen gaver, hehe ;)

Jeg tror jeg allerede har mer enn nok, har jo ikke hatt barn før og det er jo sååå gøy å handle!! :)

Har alt og vel så det,etter de to andre snuppene,men er jo litt kjekt med noe nytt og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Storebror brukte bare pysj den første mnd, og de er gitt bort :( Ellers har han ingen, da han nekta å sove med pysj :P Alltid sovet i bare bleia, han... Luringen ;)

Oss he ekstreme mengde me kle etter storesøster, så oss trenge ikke kjøpe noke:) men litt nytt e alltid kjekt å kjøpe:) så e no d så masse fint me;) gler mej til å bruke opp igjen kleda etter Lotte :)

Så deilig ( eller kanskje litt irriterende :happy090 Er jo så gøy å kjøpe nytt til den nye babyen)
Vi hadde også veldig mye nøytralt etter storesøster, og det vi ikke hadde arvet vi av lillebroren til Bestevenninnen til Mina =) Og tydeligvis har vi veldig lik kles smak til de små, for alt vi fikk var super fint! :flower

hadde kun 1 eske igjen fra de 2 småtrolla, men har handla en del på salg frem til nå - så har det meste i boks, men mangler enda en god posjon klær til snuppa!!

Shoppa på Nøstebarn i natt så vi har ull til neste vinter da, salg er FLOTT :D

hadde kun 1 eske igjen fra de 2 småtrolla, men har handla en del på salg frem til nå - så har det meste i boks, men mangler enda en god posjon klær til snuppa!!

Shoppa på Nøstebarn i natt så vi har ull til neste vinter da, salg er FLOTT :D

Hvilken størrelse kjøper du ullet i da? :D

Hvilken størrelse kjøper du ullet i da? :D
nå kjøpte jeg sparkebukser, kjoler, luer og jakke i ullfrotte - buksene i 56,62,68 og 74. Kjoler i 62 og 74, jakke i 62/68 og luer i 62 og 68, en boddy i 68/74....så handlet mest til høsten og utover vinteren.... så får vi se hvor fort snuppa vokser, men satser på hun er i samme str som søsknene :) Da varer 74 til våren!

nå kjøpte jeg sparkebukser, kjoler, luer og jakke i ullfrotte - buksene i 56,62,68 og 74. Kjoler i 62 og 74, jakke i 62/68 og luer i 62 og 68, en boddy i 68/74....så handlet mest til høsten og utover vinteren.... så får vi se hvor fort snuppa vokser, men satser på hun er i samme str som søsknene :) Da varer 74 til våren!

Godt å ha litt pekepinner! Takk :D

Back
Topp