humlestikk???????????????????

Har du aloe vera-gele? Det kan lindre dersom det svir. Tror nok det går fort over[:)]

Humler stikker ikke, de brenenr bare når mn kommer nær dem. Fredelige hårdotter humlene [:D]

Ville tro aloe vera hjelper ja, og kanskje Eurax? Demper kløen/svien i alle fall.

Aldri opplevd, men det stemmer vel da.

Eurax hjelper i alle fall.

Humler stikker ikke[:D][:D][:D]

Humler har faktisk brodd[;)] Jeg sto selv om nekta for det til jeg ble blå - for jeg har også hørt at de bare "brenner" - men brodd har de i alle fall, det har jeg sett selv.

ORIGINAL: ~TuppeN~

ORIGINAL: *p!nk smile*

trodde ikke jeg heller[:D]

[:)] Humler stikker...søkte på nettet nå..hvorfor sier nesten ALLE at de brenner da??????????

Ojoj..jeg har levd i 20 år på en løgn....vet ikke hvordan jeg skal komme meg etter dette opplysningssjokket her.

Jeg som alltid har likt humler, de er søte <3

trodde ikke jeg heller[:D]

[:)] Humler stikker...søkte på nettet nå..hvorfor sier nesten ALLE at de brenner da??????????
jeg søkte jeg og, hihi

jeg trodde, men er nå bedrevitende og sier de stikker..

folk er rare?[8D]

Jepp

[:D]

ORIGINAL: Cissilie

Ojoj..jeg har levd i 20 år på en løgn....vet ikke hvordan jeg skal komme meg etter dette opplysningssjokket her.

Hehe samme her..men nå er de ikke søte mer skal jeg si deg[:D] Nå havner de også på fluesmikken[:D][:D]

Hehe samme her..men nå er de ikke søte mer skal jeg si deg[:D] Nå havner de også på fluesmikken[:D][:D]

Haha, neiii, de e rjo ganske fredelige da, aldri plaget meg. Syns de er fascinerende når de summer rundt på blomstene i hagen. De angriper jo ikke akkurat, som de helsikkes vepsene, grr......de må dø.
Spesielt de humlene fra i fjor, som overvintrer, ÅÅH de digre som nesten ikke kan bære sin egen vekt når de flyr. Haha...ja...jeg elsker humler[:D]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Tenk om det hadde vært like lett som dette å overbevise folk om andre temaer?

Nevner ikke bilse*host*te[8D]

Haha...når man har fakta, så skal det ikke så mye overbevisning til, i alle flal ikke for min del:D Jeg slang meg aldri på blise*host*te diskusjonen, jeg orket rett og slett ikke. Hihi

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Tenk om det hadde vært like lett som dette å overbevise folk om andre temaer?

Nevner ikke bilse*host*te[8D]

Haha, neiii, de e rjo ganske fredelige da, aldri plaget meg. Syns de er fascinerende når de summer rundt på blomstene i hagen. De angriper jo ikke akkurat, som de helsikkes vepsene, grr......de må dø.
Spesielt de humlene fra i fjor, som overvintrer, ÅÅH de digre som nesten ikke kan bære sin egen vekt når de flyr. Haha...ja...jeg elsker humler[:D]

Ja de er fredeligere enn vepser..men nå kommer jeg til å få panikk når jeg ser en humle,for nå vet jeg den STIKKER[8D][:D]

Back
Topp