x1xsnorkfrøknå
Forelsket i forumet
sønnen min på 4 blei nett stukket av en humle.... kordan viker dette??????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~TuppeN~
ORIGINAL: *p!nk smile*trodde ikke jeg heller[:D]
Humler stikker ikke[:D][:D][:D]
ORIGINAL: *p!nk smile*jeg søkte jeg og, hihi
ORIGINAL: *p!nk smile*trodde ikke jeg heller[:D]
Humler stikker ikke[:D][:D][:D]
[:)] Humler stikker...søkte på nettet nå..hvorfor sier nesten ALLE at de brenner da??????????
jeg trodde, men er nå bedrevitende og sier de stikker..
folk er rare?[8D]

ORIGINAL: Cissilie
Ojoj..jeg har levd i 20 år på en løgn....vet ikke hvordan jeg skal komme meg etter dette opplysningssjokket her.
Jeg som alltid har likt humler, de er søte <3
ORIGINAL: *p!nk smile*
Ojoj..jeg har levd i 20 år på en løgn....vet ikke hvordan jeg skal komme meg etter dette opplysningssjokket her.
Hehe samme her..men nå er de ikke søte mer skal jeg si deg[:D] Nå havner de også på fluesmikken[:D][:D]
ORIGINAL: MorraTeFreja™
Tenk om det hadde vært like lett som dette å overbevise folk om andre temaer?
Nevner ikke bilse*host*te[8D]
ORIGINAL: MorraTeFreja™
Tenk om det hadde vært like lett som dette å overbevise folk om andre temaer?
Nevner ikke bilse*host*te[8D]

ORIGINAL: *p!nk smile*
Hehe samme her..men nå er de ikke søte mer skal jeg si deg[:D] Nå havner de også på fluesmikken[:D][:D]
Haha, neiii, de e rjo ganske fredelige da, aldri plaget meg. Syns de er fascinerende når de summer rundt på blomstene i hagen. De angriper jo ikke akkurat, som de helsikkes vepsene, grr......de må dø.
Spesielt de humlene fra i fjor, som overvintrer, ÅÅH de digre som nesten ikke kan bære sin egen vekt når de flyr. Haha...ja...jeg elsker humler[:D]