humbug

Emani82

Elsker forumet
Hei:)) fikk du bildet når du var på UL?? Vi er jo ganske likt på vei..;)

Heisann:) Jeg fikk ikke med bilde, men så han printet ut å lå i journalen:p Jeg var på 5+4, så det var ikke så mye å se. Men alt så greit ut så langt:) En liten prikkting med en liten prikk rett utenfor (plommesekken). Hehe:) Gikk det greit med deg i dag??:)

Samme som her egentlig det..:)) men så ihvertfall at det var noe på gang . Når er neste ul for deg?

Ja, det viktigste nå var vel å se at det var i livmoren:) Neste for meg er 8 blank! Da skal det gå an å se små armer og bein. Og selvfølgelig hjertet! 2 uker til i dag! Føles som en lang evighet!! Du da?? Hvorfor blir du fulgt så godt opp med ul?:) Eller tar du privat?:)

Jeg skal på ny UL om 1 uke..;) jeg blir fulgt opp pga har mistet 4 ganger før.. Så går ikke privat.. Du da??

Hey!! Du smiter i ul-køen her:p Godt du blir fulgt tett nå da!!!:D Betryggende å vite !!:) Jeg kom vel til tidlig pga pergo, som gir økt fare for cyster og abort. Og iom at de fant to store cyster, så 'må' jeg tilbake igjen om 2 uker. Blir nesten litt- samme hva som gjør det, bare jeg får oppfølging, for jeg klarer ikke å slappe av etter å ha prøvd lenge! Satser hardt på at legen bruker ul apparatet sitt flittig fremover på kontrollene:p

Det er deilig å bli fulgt opp.. Hvor lang tid har dere prøvd? Jeg har også gått på pergo.. Men hadde sluttet nå når den satt..;) blir spennende for oss begge da.. Hihi<3>

Vi har vært aktive prøvere i 9 mnd. Brukt pergo og ovitrelle alle pp'ene. + metformin. Skulle søke om ivf denne måneden. Og på røntgen av eggstokker. Men, jeg har ikke brukt prevensjon på 13 år, så det er ikke akkurat noe som 'kommer' naturlig dette her:) Blir spennende å høre hva du ser på neste ul da!!:D Hva sa de til utregning av termin? Var det ikke du som lurte på det?:)

Ååå.. Bra du fikk hjelp så fort da.. Og at pergo hjalp:) jeg stod også på venteliste til ivf.. Men slapp det gitt..;) hun sa bare at alt så veldig fint ut til å være 5-6 uker på vei.. Får sikkert vite mere neste ul:)

Back
Topp