hvis man er muslim, blir det da riktig å gifte seg hos dem?????
bare føler det blir litt sånn motsigelser jeg da[&:][8|] eller???
og er det å gifte seg hos byfogden og i humanetisk forbund det samme?????
bare føler det blir litt sånn motsigelser jeg da[&:][8|] eller???
og er det å gifte seg hos byfogden og i humanetisk forbund det samme?????