hum...hemorider...

krølle..

Gift med forumet
burde man ringe legen hvis man tror man har hemoride?? heh.. el går det bare vekk av seg selv?? tror jeg har hatt d en stund og d er ikke særlig behagelig....[:'(]

hihih...syns sånn e litt flaut... selv om mange som har fått barn får det...du vet ikke hva den heter?? anyone?[8|]

Alcos anal... [;)]

usj for et navn..hehehe.. men får vel krype til korset og spøøre om den imårra..[:o]

ORIGINAL: krølle..

usj for et navn..hehehe.. men får vel krype til korset og spøøre om den imårra..[:o]

Hehe. Ikke sant... [:'(] [:D] Ja, bedre blir det ikke uten så det er nok lurt... [;)]
Finnes mange typer tror jeg, men vet ikke flere navn...

ORIGINAL: Trudelillelutt

Kjære Krølle

Du kan late som du skal bruke hermoridekremen til å fjerne poser under øynene. For det var jo så mye snakk om det tidligere. Etter at det ble sagt av en eller annen stylist på TV, så ble jo apotekene kjøpt tomme for hermoridekrem. Så gå ditt med hodet hevet og lat som du skal fjerne poser under øynene *knis*.

Jeg har lest at visst hermoriden henger ut rompa di, så dytt den inn. Ikke sikkert det er så ille med deg, men i tilfelle...

tror sanneligjeg skal ta på meg destørste solbrillene...site hu dama jeg spørat gooosh..tar på med en liten i hus...hihi..neida--
slipper ådytte no på plass[;)]

ORIGINAL: helene-89

hvordan merker man om man har det?

Kan komme litt friskt blod på papiret når du tørker deg, og det kan gjøre ekstra vondt å gjøre nr. 2...

du vet når du har de ivertfall.. for d er helt j............... harhatt det i 8uker nå. gått på stikkpiller, salve og avføringsmidler, men de er der fortsatt... vet ikke hva jeg skal gjøre, for j gruer meg ti hver gang jeg ska på do ogi tillegg blør det. TIPS!!!!!!!!!!!

Back
Topp