Humørtroll???

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Er det noen her inne som er det for tiden eller??

JA, JEG! :greet025

Ene øyeblikket kan jeg være sinna som en ildsprutende drage :smiley-angry007 - neste kan jeg gråte som en baby! :smiley-angry017
Og rett mellom der kan jeg være blid som en sol.. :happy093



Utrolig slitsomt å ha et humør som dette altså! Flere som sliter med det samme?? :confused004
 
er ikke så voldsomt enda, men gråter for enda mer ogdet kan jo umulig være bra jeg som er så ekstremt lettrørt i utgangspunktet hehe
jeg var ikke så voldsomt humørsyk (bortsett fra gråtinga hehe) i forrige svangerskap og håper det blir slik denne gangen også.
jeg har et veldig nært forhold til min mor, men hun er vel også den jeg irriterer meg mest over og det kjenner jeg kanskje øker på litt hehe
 
JA! Har ikke følt trang for å gråte enda, men det kommer vel snart:p irritabel derimot, oh yes!! Må gå å legge meg tidlig om kveldene for å slippe å eksplodere på samboeren, som knasker og knaser på noe hele kvelden!! Og jeg tåler ikke lyder!! Grrr
 
er ikke så voldsomt enda, men gråter for enda mer ogdet kan jo umulig være bra jeg som er så ekstremt lettrørt i utgangspunktet hehe
jeg var ikke så voldsomt humørsyk (bortsett fra gråtinga hehe) i forrige svangerskap og håper det blir slik denne gangen også.
jeg har et veldig nært forhold til min mor, men hun er vel også den jeg irriterer meg mest over og det kjenner jeg kanskje øker på litt hehe


Lucky you ;)
 
JA! Har ikke følt trang for å gråte enda, men det kommer vel snart:p irritabel derimot, oh yes!! Må gå å legge meg tidlig om kveldene for å slippe å eksplodere på samboeren, som knasker og knaser på noe hele kvelden!! Og jeg tåler ikke lyder!! Grrr

Haha! Høres ut som meg det.. jeg takler ikke smatting for eksempel. Har faktisk sittet 4 meter fra jentungen fordi det irriterer meg så GRENSELØST! Blæææ.. bare jeg kunne forklart henne hvorfor mamma er så sur.. :happy7
 
Ikke sint ogsånn, stort sett blid. Men merker jeg blir rørt og tar til tårer veldig fort :p Blir jeg glad kommer tårene, og jeg blir rørt bare barna på skolen synger en sang osv... Haha :p
 
Ikke sint ogsånn, stort sett blid. Men merker jeg blir rørt og tar til tårer veldig fort :p Blir jeg glad kommer tårene, og jeg blir rørt bare barna på skolen synger en sang osv... Haha :p
haha slik er jeg også, jobber i bhg og blir rørt bare de synger en sang eller noe haha
 
haha slik er jeg også, jobber i bhg og blir rørt bare de synger en sang eller noe haha
Hehe ja :p Jobber på skole, og i dag skulle barna (alle barna på hele skolen) samles i gymsalen for å synge noen sanger de har øvd på. Det var jo så rørende når alle sammen sang! Satt der og prøvde alt jeg kunne for å skjule tårene lissom... Så teit, aldri vært sånn før jeg :p
 
Jeg har kontroll over tårene (enn så lenge), men shit så sint jeg kan bli!! :p
 
gråter for ingenting jeg.., å jeg har ikke vært den som tar tili tårene for ingenting. :/
 
hehe. kjenner meg igjen i det dere sier. Jeg gråter nesten mere enn min 3 åring. Og stakkars samboeren min, han får jammen meg gjennomgå litt nå om dagene!
 
Hehe jeg skriver megselv opp blandt humørtrollene jeg også. I dag morges, eller natt kanskje, begynte jeg å gråte fordi samboeren min ikke ville stå opp med meg å spise frokost... Klokken var halv 5 på natta:-/ måtte le litt av det etterpå da.
 
Humørtroll hva er det ? HAHA.. Jeg er like sur som en sitron og jeg synes faktisk synd på sambo :( Stakkars. Er det mulig å være sååå hormonell så tidlig?
 
Humørtroll hva er det ? HAHA.. Jeg er like sur som en sitron og jeg synes faktisk synd på sambo :( Stakkars. Er det mulig å være sååå hormonell så tidlig?

Hehe høres ut som om du er blitt et lite humørtroll du også;-) rart va de hormonene gjør med oss.
 
Er det noen her inne som er det for tiden eller??

JA, JEG! :greet025

Ene øyeblikket kan jeg være sinna som en ildsprutende drage :smiley-angry007 - neste kan jeg gråte som en baby! :smiley-angry017
Og rett mellom der kan jeg være blid som en sol.. :happy093



Utrolig slitsomt å ha et humør som dette altså! Flere som sliter med det samme?? :confused004

Jeg!!! Jeg er akkurat som deg..:p var ikke sånn sist:p sååååå... jeg lurer på; er man sånn gjennom hele?:p
 
Går fra å være tidenes sippetryne til hormondjevel med ett temperament som skremmer enhver stakkar ! Så..ja! :s Veldig humørtroll! Stakkars mann. ..
 
Back
Topp