Humørsvingninger

Skjønner sååå hvordan du har det, for jeg er akuratt lik selv. I forrige svangerskap hadde jeg faktisk ikke noe særlig av disse berømte hormonene som vi gjerne skylder på, hehe. Vel, hadde jo det, men humørsvingninger var det lite av.

Dette svangerskapet derimot, oioioi - det blir 9 lange mnd, hehe! Jeg har dessverre ikke noe tips. Eneste som hjelper for meg er faktisk å bare gå ut av rommet før jeg går helt av skaftet, hvilket jeg alt har gjort noen ganger, og det er ikke gøy for noen.

Samboeren din er faktisk bare fint nødt til å holde ut med deg gjennomsvangerskapet. En ting er at han får gjennomgå, men det er jo på DEG det sitter i, og du har det jo ikke akuratt bedre. Er faktisk ikke bare-bare å ha en skapende baby inni seg. Hardt arbeid, på flere måter.

Dere finner nok en måte, en rytme, en annen kommunikasjonsmåte. Lykke til videre.

Jeg sliter veldig med det selv også[&:] Klikker for ingenting, jeg er som en tikkende bombe hele dagen, og når kvelden kommer så ser jeg hvor utrolig dum jeg er som flyr i flint for absolutt ingenting, selv om det i mitt hode er kjempe problemer der og da. Har bedt om forståelse, men det hjelper jo ingenting, når han sliter litt selv med humørsvingniner, skulle nesten tro jeg påvirket han, eller så har han konstant mansen for tiden..

Jupp!! Been there.... men det blir jo bare bedre. Iallefall sann jeg var sist, bare de første mnd jeg slet med det.
Jeg har gått fra å være sint til å bare sippe jeg nå da. Sipper uten noen som helst grunn. Heeelt ille. Lille gutten min skjønner jo ingenting.

Gratulerer og velkommen hit[:)] Har vel ingen andre gode råd enn å prøve å ta seg selv litt uhøytidelig, prøve å være den første som sier at det er vel bare hormonene osv, det hjelper for meg (klikker hvis han sier det først), altså bare prøve å huske hele tiden at ting antageligvis ikke er så ille ment som du tolker det.. Er sånn selv til tider, graivd eller ikke, så er bare sånn vi må gjøre det.. Er ikke noe gøy for noen av oss, men..[X(] Prøve å gjøre det beste ut av det[:)]

jeg har helt forferdelige humørsvingninger[&:]
håper de forsvinner utover i svangerskapet,jeg er jo bare 4+0 også så det synes jeg er tidlig[8|]
synes fryktelig synd på mannen min og barna mine som må oppleve dette,hoff å hoff[:@]

HUff... ille å si det, men nesten glad for å høre at det er flere i samme båt! så det ikke bare er jeg som flyr rundt og gråter og er lei meg/ sint for alt mulig.... Føler meg jo som det udyret til tider[:(] Men som dere skriver, det går jo over... i verste fall om 8 mnd[:-]
Takk for alle svar[:)][:)]

Grattis med spiren!!! Her er ikke humøret begynt å svinge ennå, mangler helt piff og energi, orker ikke å bli hissig[:D]

Back
Topp