Humørsvingninger

Yvonne35

Betatt av forumet
Er det bare meg eller er det flere som har VELDIGE humørsvingninger for tiden?
Jeg kan bli utrolig sinna for små ting.
Gubben stekta Grandiosa til meg i går, og stekte den et par minutter lenger enn jeg liker.
Kjente jeg virkelig ble fly forbanna.....................
Hørte på Jan Teigen her om dagen, og ble helt på gråten..............
Hadde dette i forrige svangerskap også, men ikke halvparten så ille.
Det går ut over de rundt meg, men også meg selv.
Blir litt "sliten" av alle disse følelsene i sving.
Noen andre?

Hehhe..Høres kjent ut! Så Løvenes Konge med nevøen min igår, vanligvis gråter jeg selvfølgelig litt når pappaen dør, men igår måtte jeg gå ut av rommet[8D] Og ellers resten av filmen ville jeg gråte til hver eneste sang osv [8D] Men stakkars sambo også..Han som merker det best.. 

hehe, sorry at jeg ler, men syns det er litt morsomt med alle disse hormonene også.... jeg har ikke så veldige humørsvingninger, men noen ganger blir jeg ekstremt irritert uten at jeg vet hva jeg er irritert på [:-] [8D] blir faktisk så irritert at jeg blir helt kvalm! [:-]

eg og har heilt sinnsyke humørsvingninger av og til.... blir heilt grinete av filmer å sånt, å sur for ingenting... kan skjella folk ut for de minste ting,... i forgår blei eg plutselig kjempelei meg uten å ana korfor.... e rart [&:]

Det som også er det rare er at det kan svinge fra den ene ytterligheten til den andre på under 1 sekund!!!
Stakkars stakkars gubben, det er han som får lide mest.[:@]

Her svinger det også temmelig fort for å si det sånn, og det går vel værst utover mannen og hunden stakkars[8D] Samt den dumme, dumme studenten jeg er i praksis sammen med, bra han er så dum at han ikke skjønner det sjæl[;)] Jo, også går det ganske hardt utover alle idiotiske folk som kjører bil i oslo, hehe, uff..  

Måtte le litt når jeg leste nedover....[:D]

Jeg tror ikke jeger så aller værst men kan forekomme.... I dag var jeg og kjæresten på kjøretur (han skulle se på en bil+noe deler) Vi kjørte ca en time før vi var framme. Jeg måtte selvfølgelig tisse på turen og da akutt på en lang skogsbil vei.Det passa egentlig bra så vi stoppa på ei lita lomme. jeg gikk ut og satte med litt på siden av bilen og skulle akkurat til å tisse da.....kjæresten skulle tulle litt og begynte å rygge bilen bakover og der satt jeg og holdt meg fast og datt rett på ræva[:D] Begynte å grine med en gang og reiste meg opp og kledde på meg,slang meg inn i bilen og kjefta ordentlig på kjæresten!!!!!! jeg ble fornærma og tålte ikke det her. Jeg trassa og satt i bilen musestille til vi ankom nærmeste bensinstasjon og var fornøyd etter det[;)]Jeg ler nå og det så sikkert kommisk ut der og da!!!!! Dette skulle jeg vel strengt talt hatt ledd av,hvertfall ellers men i dag sprakk det[:-]

Back
Topp