Humørsvingninger

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Er det noen av dere som har begynt å få litt humørsvingninger enda? Jeg bikker fort fra sint til glad. Men det jeg lurer på er hvordan reagerer mennene deres på det? Samboeren min blir veldig sint på meg og kan kan gå en hel dag uten å snakke til meg fordi jeg var mitt ekstra morra gretten liksom. Syns ikke det er helt greit :s
 
Er det noen av dere som har begynt å få litt humørsvingninger enda? Jeg bikker fort fra sint til glad. Men det jeg lurer på er hvordan reagerer mennene deres på det? Samboeren min blir veldig sint på meg og kan kan gå en hel dag uten å snakke til meg fordi jeg var mitt ekstra morra gretten liksom. Syns ikke det er helt greit :s
Jeg å bikker veldig fort! Og det er helt normalt med alle hormonforandringene som skjer;og dette burde det være forståelse for...ta en prat med mannen og fortell ståa. .kanskje han skjønner litt mer etterpå...det er en rollercoaster å være gravid;men det går HELDIGVIS over etterhvert:):)
 
Gubben her og klager, men jeg kan ikke skjønne det er så ille han skal ha det til :p
 
Her klages det også når humøret mitt svinger. Jeg begynner veldig fort å gråte om vi har en diskusjon. Skjønner jo at det er frustrerende. Men får meg en pustepause og så er vi venner igjen :)
 
Jeg å bikker veldig fort! Og det er helt normalt med alle hormonforandringene som skjer;og dette burde det være forståelse for...ta en prat med mannen og fortell ståa. .kanskje han skjønner litt mer etterpå...det er en rollercoaster å være gravid;men det går HELDIGVIS over etterhvert:):)
Vi gikk jo igjennom det for 7 år siden da jeg var gravid med sønnen vår så skjønner liksom ikke hvorfor han tar så på vei liksom...
 
Hehe samme her. Jeg blir jo fort rolig igjen liksom. Syns bare han burde ignorere det jeg.
Jeg vet! Går jo over med en gang :p
Dårlig unnskyldning kaller mannfolket det, men hallo! Vi er jo ikke sånn til vanlig :D
 
Min samboer fikk beskjed av jordmor forrige svangerskap at han fikk være flink å hjelpe til og gå litt rolig i dørene for å bevare husfreden :p

Jeg var veldig hissig sist, ikke så gale enda nå, for jeg fokuserer veldig på det selv, at jeg ikke skal bli så sur.

Men jeg har kastet en fargestift etter min samboer en gang, dagen før jeg fant ut jeg var gravid :p

Han gruer seg veldig til jeg skal bli mere hissig, men han er selv ekstremt morgengretten, så han må feie for sin egen dør først :p
 
Jeg er mye sint og sur..heldigvis har jeg en tålmodig mann. Han ler egentlig bare av meg:p
 
Jeg er Bipolar så mannen er ganske vant til litt svingninger fra før . :p noe må de jo tåle men jeg prøver å ikke ha det ta helt overhånd liksom.
 
Går fra happy til hissig/sur/irritert på 0,1 sec :p Blir litt forvirra selv, haha. Mannen skal bare våge seg og blir sur på meg.. :p Men jeg prøver å ta meg selv i det, så det ikke blir helt kaos :)

Synes ikke at mannen din har noen rett til og silent treatmente deg uansett, barnslig gjort. :)
 
Han er mye ute i uthuset å jobber om kvelden :p begge har slutta å snuse så greit å holde oss litt unna hverandre :p
 
Jeg har fått skikkelig med humørsvingninger nå for tiden, irritert/lei meg for alt å ingenting:wtf:
Stakkars kjæresten mine å de firbente:p
 
Jeg har tre svangerskap bak meg og har i grunn ikke vært borti disse humørsvingningene...før denne gangen. Oh, lord! Og det verste er jo at jeg slipper unna med det, kan han ikke ta igjen?! :p :hilarious:
 
Oh yes! Her får spesielt de to guttene mine høre det ;-) Blir overrasket selv over hvor for jeg eksploderer:-D En venninne måtte fortelle mannen sin at ingenting av det hun har sagt eller gjort i løpet av de tre graviditetene kan regnes som hennes ord:) hun tålte ikke engang lukten av mannen sin uten å bli dårlig. Hihi :) de er gift ennå da ;-)
 
Kjenner jeg klikker av mindre og mindre saker og ting, koker over av å ikke finne fjernkontrollen i soffen! Den minste irritasjon passer jeg på å fortelle han, stakkar! Han blir ganske irritert, forståelig nok :p
 
Jeg har vært litt opp og ned lenge pga utmattelse fra annen sykdom, så sambo er noe vant til det fra før. MEN de siste dagene har jeg eksplodert av filleting, så jeg har selv tenkt "wtf skjedde nå?!" :p Har ikke fortalt mannen at jeg er gravid ennå, så jeg får forklare utbruddene mine når jeg forteller gladnyheten ;) Jeg sitter spent hjemme og venter på han mens han er hos en kompis og aner ingenting om hemmeligheten som venter han hjemme :)
 
Back
Topp