Humørsvingninger

Nydelian

Flørter med forumet
Merker dere mye til det? føler til tider st jeg vil knuse ting, selv om det er småting som plager meg.

I dag fikk jeg høre av mannen at det ikke er særlig hyggelig å være i nærheten av meg om dagen. Er nok ekstra bitchy når jeg har sliti med hodepine..

Veldig lite egentlig.. men kan ikke snakke for mannen :-P

Kan vel gi meg sjøl navnet "sippeguri" desse dagane ;) glede meg til humøret vert meir stabilt

først den siste uka jeg har merket det egentlig.. kjæresten har tidligere gitt meg skryt for lite hormoner.. hehe!
- tror det har mye å si at jeg er drittlei skole å vet jeg straks skal flytte hjem =utålmodig & hormonell

Det svinger ikke så masse her, går fra normalt til lei meg, thats it. Men det er slitsomt fordi, da leimeg-peroidene kommer oftere og oftere :-(

Jeg blir helt tullete av meg selv. Sint, sur, glad, blid og lei om en annen hele dagen lang... Ikke lett hverken for meg eller de rundt å vite hvordan stemning er for tiden..

Jeg er kjempe lei av være gravid nå og kjenner at lunta er meget kort om dagen. Stakkars mannen, hvis han gjør eller sier no feil så får han høre det!! :o

Lukta er kort, er utmattet og driiiit lei av å være gravid, hvor ble dne lykkefølelsen av!?? Det å elske å se kroppen i forandring og vita at den produserer noe fantastisk!?? Haha!! Nei dette er vel kroppens måte å forberede deg til fødsel. Du skal være så himla lei av å være gravid at du danser inn på føden med gledes rop vær gang rien presser på ✨

Jeg merker selv at jeg kan være veldig sur til tider, men prøver å trekke meg unna så gutta slipp å være i nærheten av meg:)

Jeg har blitt mye mer "stabil" etter jeg ble sykemeldt jeg! Jobbet til uke 32, og ble sykmeldt 100%. Etter jeg har fått roet meg har jeg blitt NESTEN helt lugn igjen. Deilig! Har mye mer tålmodighet til lekser med 6 åringen og trassen til 4 åringen, fått det iorden hjemme igjen og har mye mer god samvittighet :-)

Oh man i dag er jeg pottesur! Har vært våken i 2 timer, nå legger jeg meg igjen. Er slitsomt å være så sur at alt er irriterende. Mannen himler bare med øynene når jeg svarer surt, stakkars... Værste av alt er at jeg klarer ikke å oppføre meg noe annet enn som en liten drittunge... Prøver ovenfor sønnen, men lunta er nedbrent.

Nei, natta!:)

Humøret svinger hele tiden, og det har det gjort hele svangerskapet! Men den siste uka har jeg begynt å bli skikkelig fort sur/ forbanna, det er noe som har kommet nå. Håper alt blir stabilt etter fødselen!!

Så om 1 år hvis man er heldig? :p

Hehe kommer an på hvor flink man er til å sove når babyen sover:D

Her våkner storebror gjerne en gang om natta enda, han er 3. Så de kveldene jeg legger meg veldig sent er jeg ganske sur dagen etterpå.

Back
Topp