Humørsvingninger!

Chevy

Forelsket i forumet
Flere som har enorme humørsvingninger?

Samboeren min sa til meg i går, at værre enn nå går det ikke an å bli. Er dritsur på han et øyeblikk for absolutt null og ingen ting, og i det neste flirer jeg og ler av null og ingen ting. Tidligere i dag begynte jeg å stoor gråte fordi katta rev ned en plante...

Skjønner ingen ting jeg!!!!!

Har ikke merket så mye til humørsvigninger, annet enn at jeg har en tendens til å begynne å tute når jeg ser på dårlige TV serier... jeg mener: hvem begynner vel å grine når de ser på eldgamle episoder av full house? [:)]

Nope! Ingen humørsvigninger her i gården heldigvis! Men det er visst ganske vanlig har jeg hørt. Eneste graviditetstegn på meg er at jeg er trøtt.. Men det virker som om det går over snart. Føler meg egentlig ganske på topp om dagen!:) Spiser MASSE sunn mat, frukt og grønnsaker, drikker mye vann, tar vitaminer+ at jeg går lange turer. Det hjerlper virkelig! Har aldri følt meg bedre egentlig!:) Er jo veldig lykkelig over at jeg er gravid også:) Lykke til, det går nok over etterhvert.

ORIGINAL: Jente 23
Spiser MASSE sunn mat, frukt og grønnsaker, drikker mye vann, tar vitaminer+ at jeg går lange turer. Det hjerlper virkelig!

Huff så dårlig samvittighet jeg har! Jeg er ikke noe flink med maten!!!!! SKJERP MEG!!!! Ikke har jeg vært flink med trening heller! Ugh....

Nope! Ingen humørsvigninger her i gården heldigvis. Men det er visst ganske vanlig har jeg hørt. Eneste graviditetstegn jeg har er at jeg er trøtt..Men virker som om det går litt bedre nå. Spiser Masse sunn mat, frukt og grønnsaker, tar vitaminer + at jeg går lange turer. Det hjelper virkelig! Har aldri følt meg bedre egentlig!:) Er jo veldig lykkelig over at jeg er gravid også! Lykke til, det går sikkert bedre etterhvert.

Ups. ble litt surr her:) Ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet da!:) Var bare et tips. Og det er utrolig hvordan det virker! Merker at jeg får mer energi! Livet er Herlig!

Neida - det er JEG ikke DU som skaper den dårlige samvittigheten! Jeg vet jo at jeg burde være flinkere. Det er i grunnen maten jeg har mest dårligsamvittighet for, for der kune jge vært flinkere! Men appetitten har vært så dårlig, at jeg har latt meg selv spise det lille jeg har hatt lyst på. Når det gjelder trening så har jeg ikke så dårlig samvittighet, for der har jeg gjordt det jeg kan, men fysikken har hindret det (ikke pga graviditet - men pga migrene og ryggsmerter, som jeg ikke har kunne behandle med med... så jeg har vært fryktelig mye sengeliggende... men bedre nå....).

Jeg har dilla på is for tiden - og sjokolademelk - ikke det sunneste!!!

Spiser masse frukt jeg også, spesielt appelsin har jeg fått dilla på. [:)] Trimmen er det heller dårlig med... Etter jobb er jeg som regel utslitt, så da orker jeg ikke noe annet enn å prøve å holde meg våken, til jeg kan legge meg igjen for natta. Kanskje det jeg gjør feil... Må prøve å tvinge meg ut!

Kvalm var jeg heldigvis i bare noen få dager.

Hei Chevy... Jeg har heller ikke klart å holde meg våken.

Jeg var på SATS forrige uke og hadde treningsveiledning (er vant til å trene, men ikke som gravid), fikk da beskjed om at det ikke var så farlig at jeg ikke hadd etrent masse de første 3 mnd - at det var at jeg holdt meg i form fra mnd 4 og utover (så lenge jeg klarer ) som var viktigst....

Vi får bare gjøre så godt vi kan.

Jeg synes også appelsiner er godt nå - og ananas - (stort sett de 2 fruktene jeg ikke tåler, så nå har jeg masse munnsår - men det får så være)

Vi er jo alle i forskjellig livssituasjon da. Tror ikke at jeg hadde orket å trene så mye heller hvis jeg hadde jobbet fult. Jobber bare to dager i uken jeg da:) Er en ekte livsnyter:) Har også dilla på appelsin, og kiwi!! Kan sitte å spise det hele dagen! Har byttet ut sjokolademelken med appelsin og eplejus. Også spiser jeg kornmusli til frokost, det gir masse energi:) hehe dette blir bra!

Back
Topp