Humørsvinginger

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Har hatt en møkkadag i dag.. [:@]
Kvalme (i uke 21!) [:'(]
Halsbrann..[:o]
"må på do NÅÅÅ!"[:@]
sliten/trøtt[&o]
og veldig trist uten noen spesiell grunn..[:(]

Noen som kjenner seg igjen? eller vil trøste meg litt?[8|]

Har snakka før i dag vi, fiorelina... Men sender 1000
trøsteklemmer til deg igjen...

Jeg vil bare trøste deg litt jeg! Tenk på at det går over, og tenk på hvorfor du går igjennom dette! God bedring, og husk at i morgen skinner solen igjen! Klem fra en lykkelig pebbles![:D]

takktakk..

Det som hjelper best er at mannen min ikke er så sliten lenger, så nå dro han på butikken for å kjøpe melk til meg (mot halsbrann) og "hva som helst bare det får deg til å spise!"

Han er vel god!

Det er det minste du kan forlange av mannen din! Men han er da snill da...[:D] Sender deg en klem som gjør at alt det vonde går bort!

Takktakk, Pebbles..
kommer fremdeles ikke helt over at du faktisk er blitt GRAVID!
Å bli minna på sånne gleder hjelper litt på humøret, da[:D]

JA JEG ER GRAVID!!! HE HE Bra det gleder deg, for det gleder meg enormt! Mannen min og jeg har snakka masse om det i kveld, og vi gleder oss begge to![:D] Livet er ganske hærlig akkurat nå!

MEGASTOR trøsteklem! Du e sikkert helt fantastisk mamma.[:)] Imorgen blir nok en strålende dag...

Jeg kjenner meg godt igjen Fiorlina :) Vi kunne nesten ha slått oss sammen. Det er dager all ting er så trist og slitsomt. Er lei og utafor. Men heldigvis er det også dager der vi ikke kunne ha hatt det bedre. Så de kommer og heldigvis går igjen de slitsomme dagene.

Typisk gravid!!![;)]
Er mye vi må igjennom for disse små,men er jo herlig å vite om den lille der inne og da...
Og vente spent på ankomsten!!![:D]
*Sender med et par tusen klemmer,sånn at du har noen ekstra...[;)]

*SOL* *GLEDE* *BABY* *SMIL*

JEG VET IKKE...HJALP DET??
Ssender deg noen positive ord....vil jo så gjerne at du skal ha det bra vet du....[:D]

****Tusenvis av gode klemmer fra meg*****

Sender deg mange positive tanker.... Så skal du nok se at det snart blir bedre!

Takktakktakk allesammen!

I dag er alt så mye bedre.. Er godt å høre at det ikke bare er JEG som har sånne dager[;)] misforstå meg rett, jeg unner INGEN sånne dager, men det er en trygghet i å vite at det ikke er en "sykdom"[;)]

Godt å høre at det er bedre med deg idag Fiorelina!!!![:D]

Back
Topp