Humøret

Maisen_88

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Hvordan går det med humøret dere?

Her er det en berg og dalbane. Føler jeg griner av ingenting, irriterer meg over alt og er litt småsur hele tiden :shifty:

Vil jo helst være glad og sprudlende i denne tiden :shy:

Er offisielt sutrekjerring, føler meg superschizofren. Ene øyeblikket er jeg OK, det neste irritert eller så klager jeg over at jeg alltid et sur og irritert mest fordi jeg blir sur og irritert over at jeg går og er sur og irritert hele tiden :facepalm: tålmodigheten er lik null, så det skal lite til før jeg går fra positiv til kjempevanskelig. Slik var det ikke sist gang :sorry:

Har ganske greit humør! Merker bare at jeg blir sliten og lei fort... griner av ingenting også

Godt å høre andre har det på samme måte. Det er jo mye hormoner, og man tåler jo generelt mindre når man er sliten :dead:

Det er det samme her og :hilarious: Stakkars folk rundt oss :hilarious:

Går stortsett greit. Begynner lettere å grine å så blir jeg kjempe irretert og enda mer lei meg av at jeg begynner å grine.. [emoji28] heldigvis lite sur, bare litt fortere sliten

Disse hormonene som styrer humøret er no dritt. Rett og slett. Går hardt utover mann og barn. :hilarious: skal INGENTING til før jeg blir irritert. Føler jeg går rundt som DEN dragen. :hilarious: har snakket med de om det, da spesielt guttungen på 7, så de er klar over at når jeg blir litt sint er det bare å la meg være litt i fred. :hilarious: men gutter er og forblir gutter, de synes det er litt gøy å erte meg opp også. :hilarious:
Blir også veldig fort rørt til tårer, griner av alt. Er litt sånn griner fra før, men det her tar kaka. :hilarious:

Tror jeg må være en hormonbombe til vanlig... merker ingen forskjell... så var det dette innbilte svangerskapet da.... :facepalm::hilarious:

Var ikke sånn forrige gang. Var mer sensitiv etter fødsel (det gå seg vel aldri:hilarious:) men ikke noe hormonell mens jeg var gravid. Noe som har kommet denne runden. :laughing002
VELDIG følsom etter fødsel ja.. fyttikatta. Det var hardt.. turte nesten ikke TENKE i fare for å tenke på noe gledelig , trist,spennende, ja osv i fare for å gråte:hilarious:

VELDIG følsom etter fødsel ja.. fyttikatta. Det var hardt.. turte nesten ikke TENKE i fare for å tenke på noe gledelig , trist,spennende, ja osv i fare for å gråte:hilarious:

Så kung fy panda 2 en mnd etter fødsel.. og en pandaunge gråt etter mamma'n sin.. og jeg hylgrein og stupte oppi vogna og plukket opp guttungen. :hilarious: er litt der nå også :hilarious:

Humøret mitt er upåvirket av svangerskapet :-) Jeg har heldigvis aldri vært plaget av hormoner som har gått utover humør.
Nå er jeg 100% sykemeldt, og har vært det omtrent siden jeg ble gravid (pga blødninger og bekkenløsning). Vi er godt voksne (langt inne i 40-årene), og det er kun meg og mannen min her i huset - i tillegg vet han knapt hva godt han skal gjøre for meg :Heartred
Jeg ser ikke bort fra at jeg hadde vært irritabel så det rakk dersom jeg var i full jobb, og i tillegg hadde små unger å ta vare på når jeg kom hjem. Er man sliten nok, tåler man ekstremt mye mindre. Jeg beundrer dere som klarer! :flower

Føler jeg alltid har hatt litt humørsvingninger og tyr ofte til tårene av reklamer og lignende, så merker ikke kjempestor forskjell egentlig:hilarious: Det eneste er vel at jeg blir fortere irritert enn ellers. Men jeg tror jeg klarer å holde det greit i sjakk fordi jeg er klar over det:p

Back
Topp