Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tålmodigheten er lik null, så det skal lite til før jeg går fra positiv til kjempevanskelig. Slik var det ikke sist gang 
skal INGENTING til før jeg blir irritert. Føler jeg går rundt som DEN dragen.
har snakket med de om det, da spesielt guttungen på 7, så de er klar over at når jeg blir litt sint er det bare å la meg være litt i fred.
men gutter er og forblir gutter, de synes det er litt gøy å erte meg opp også.

Tror jeg må være en hormonbombe til vanlig... merker ingen forskjell... så var det dette innbilte svangerskapet da....![]()
) men ikke noe hormonell mens jeg var gravid. Noe som har kommet denne runden. 
VELDIG følsom etter fødsel ja.. fyttikatta. Det var hardt.. turte nesten ikke TENKE i fare for å tenke på noe gledelig , trist,spennende, ja osv i fare for å gråteVar ikke sånn forrige gang. Var mer sensitiv etter fødsel (det gå seg vel aldri) men ikke noe hormonell mens jeg var gravid. Noe som har kommet denne runden.
![]()

VELDIG følsom etter fødsel ja.. fyttikatta. Det var hardt.. turte nesten ikke TENKE i fare for å tenke på noe gledelig , trist,spennende, ja osv i fare for å gråte![]()
er litt der nå også 
Neimen i alle daaaagerSå kung fy panda 2 en mnd etter fødsel.. og en pandaunge gråt etter mamma'n sin.. og jeg hylgrein og stupte oppi vogna og plukket opp guttungen.er litt der nå også
![]()

det er Extremt det

Det eneste er vel at jeg blir fortere irritert enn ellers. Men jeg tror jeg klarer å holde det greit i sjakk fordi jeg er klar over det