Humøret

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hvordan er humøret om dagen? Sliter med dårlig humør og svingninger så det synger etter... Er så slitsomt og formen er helt lik 0 vondter og kjempe tungt å bare bevege seg føles ut som en hval jo. Og er i uke 25 bare skjønner ikke hvordan dette skal ende jeg.. [emoji51]

Hvordan er humøret om dagen? Sliter med dårlig humør og svingninger så det synger etter... Er så slitsomt og formen er helt lik 0 vondter og kjempe tungt å bare bevege seg føles ut som en hval jo. Og er i uke 25 bare skjønner ikke hvordan dette skal ende jeg.. [emoji51]
Har det helt likt. Kunne jeg spolt frem til mai så hadde jeg gjort det. Er så lett irritabel, orker ingenting. Uro, stress, vondter.... Merker jeg er 8år eldre enn hva jeg var med første. Bikkja er overkosete nå som jeg er gravid, i tillegg er hun nå i første løpetid. Hun er som en klegg på 20kilo.

Men vi kommer vel til slutt i mål, og da er altverdt det, og man husker knapt hvor hormonell man var.

Hehe godt å høre det er fler som er sånn kan ikke huske jeg var sånn i de andre graviditetene. Føler så mye mas fra alle kanter denne gang

Er i godt humør:smiley-bounce016, men det svinger mer enn vanlig og jeg tåler lite når jeg blir sliten kjenner jeg..da tar jeg fort til tårene.

Hormonell som fy her i gården. Og sambo gjør det ikke bedre ved at han ikke klarer å styre temperamentet sitt, og oppfører seg som en forbannet tenåring til tider.

Er bare veldig sliten, har en på 1,5 år i en litt rar og slitsom fase for tiden. Siste nettene har han sover bokstavelig talt oppå meg, da det ikke en gang har holdt å sove ved siden av! Så jeg er kjempe trøtt, og med alt det, å være gravid med litt vondter, omgangssyken denne uken + forkjølelse kan man si man gleder seg til en bedre periode :o

Her og er humøret dårlig, jeg er mye sliten, krangler en del med mannen, og klarer ikke helt å se hvor dette ender. Men samtidig så kjenner jeg lillemann turne i magen, og kjenner at på tross av alt, så kommer han ut og livet forandrer seg helt igjen :) Jeg må bare holde ut de siste månedene, og håpe mannen holder ut med meg [emoji173]

Humøret er egentlig ok.
Men blir mye raskere sliten.. En tur ut må betales med soving på sofaen etterpå :oops:
Er nok mer utålmodig når det kommer til mann og barn når jeg blir sliten. Føler meg litt egoistisk når JEG er sliten, JEG må hvile :rolleyes:

Back
Topp