Humøret???

babyboom27

Glad i forumet
Er det noen som har merket at humøret har forandret seg???? Uff, det har jeg... Sitter og ler det ene øyeblikket,så griner,eller blir irrtitert rett etterpå??? Ikke morro.
 
Jeg er utrolig irritabel! Men tror det er fordi jeg er trøtt og uggen hele tiden.. Blir mye lettere rørt av ting jeg ser på tv også :)
 
Merket spesielt i dag... jeg fortalte 3 av mine beste venninner om gravidteten i dag, Klarte ikke å holde det skult for dem... Men jeg fikk erfart,at det skulle jeg kanskje ha gjort. :angryfire Jeg ble så sinna at jeg meldte meg ut av klubben. Så gikk det 5 min så grein jeg så det holdt :smiley-angry017 . ca 20 min etter det... bli som ei sol :happy119
 
I følge mannen min så tåler jeg ingenting for tida og blir sur for den minste lille ting. Hmmm :oops:
Men merker ikke så mye til det selv :p
 
Opp og ned gitt.. glad, sur, lei meg, irritert og glad i igjen i løpet av 10 min lissom. Men merker at jeg er sliten og trøtt (det er jeg jo alltid da men), så kan jo ha noe med det og gjøre også.

Ja også er jeg redd, livredd for å gå på do og oppdage blod :(
 
Idag er jeg skikkelig irritabel, ikke av noen grunn hehe :) Å så føler jeg at jeg er fyllesyk idag med vondt i hodet. Er ikke alltid en dans på roser å være gravid :angel13
 
Merket spesielt i dag... jeg fortalte 3 av mine beste venninner om gravidteten i dag, Klarte ikke å holde det skult for dem... Men jeg fikk erfart,at det skulle jeg kanskje ha gjort. :angryfire Jeg ble så sinna at jeg meldte meg ut av klubben. Så gikk det 5 min så grein jeg så det holdt :smiley-angry017 . ca 20 min etter det... bli som ei sol :happy119
Hvorfor skulle du ikke fortalt det, ble de ikke glad på dine vegne ?
 
Hissig er jeg alltid ;) Men jeg merker selv at jeg blir veldig lett rørt.
 
Glade???????? Fikk bare høre... å herregud,åssen skal du klare dette,orker du dette, er det ikke litt tidlig.. har du ikke nok fra før.. bla bla bla.... Høres ut som moren min.. Og hu ene venter jo selv sitt 3 barn,nå i juni, Hun har jo bare suttret og klaget hvor sliten hun er etter bare den første.... Så jeg ble veeeeeeeldig lei meg og såret. Får jeg har støttet de alle i alle år,uannsett hva. Men nå jeg trenger å få støtte. Men neeeeeeeeeeei da.. fusj. Unnskyld klagingen min altså. Må bare få tømt meg nå... sitter bare og griner..
 
Opp og ned gitt.. glad, sur, lei meg, irritert og glad i igjen i løpet av 10 min lissom. Men merker at jeg er sliten og trøtt (det er jeg jo alltid da men), så kan jo ha noe med det og gjøre også.

Ja også er jeg redd, livredd for å gå på do og oppdage blod :(
Uff, det der kan ikke være ok. Men jeg skjønner deg. ( Det med å gå på do)
 
Uff, det der kan ikke være ok. Men jeg skjønner deg. ( Det med å gå på do)
Nei det er ikke noe særlig, prøver å ikke tenke på det, men det ligger i bakhuet og spinner. Og alle disse stikkingend, murringene osv i magen gjør det ikke bedre. Enda jeg vet at det er normalt.
 
Back
Topp