Humør

Humøret og følelsene sitter utenpå kroppen min for tiden. Kjefter over den minste ting og gråter over lykkelige slutter på tragiske amerikanske romantiske komedier. Uffameg, stakkars sambo.

Jeg kan gå fra kjempe happy til uendelig trist eller fra trist til fly forbanna og sånn...og gråter for ALT...hehe!Ja,stakkars sambo her oxo...huff....men han veit jo hvorfor så han sier at han skjønner det...hehe!

Godt å høre Maur Asto, sånn har jeg det også for tiden! gråter kjempe lett og kjefter på samboer for ingenting...så går det er par sekunder og jeg skjønner hvor teit jeg er og sier unnskyld..[8|] må jo nesten le litt da!

For det meste føler eg bare for å drepe noe... eller noen..!

jeg er ganske så dårlig og sover mesteparten av dagen. [:(] gråter ofte pga at jeg er så lei av å være så dårlig. får ikke i meg noe mat. med en gang jeg spiser blir jeg syk. [:(]

men humøret er ok. selvfølgelig kan jeg kjefte litt på sambo i ny og ne..men jeg forter meg å beklage. [:D]

Jeg er skikkelig fort irritert, og gråter for ingen ting. Vet ikke selv hva jeg gråter for innimellom. Det er ikke noe gildt og sambo skjønner ingenting. Ihvertfall ikke barna. Håper det går over snart.

ER veldig skiftende i humøret og det er slitsomt. Gråter av alt og ingen ting. Biter hodet av guttungen og gubben for ingen ting. og får selvfølgelig svart samvittighet etterpå.... la detta gå over snart[:D]

Back
Topp