Humør

brilliant

Flørter med forumet
Hvordan er humøret deres om dagen? Selv er jeg potta sur! Føler meg som et troll!! Det er så innmari slitsomt :mad:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg også. Drit sur. Skilsmisse neste. Alenemor igjen. (Men det går over igjen - sikkert for oss begge) :smiley-angry017

Jeg er blid og glad, MEN det skal ikke så mye til før det bikker overt til at jeg blir sur og sinna :) Her om dagen gikk jeg og la meg og min sambo ville sitte litt lengere opp, å da lå jeg i senga og gråt mine modige tårer med tankene om at han ikke var glad i meg lengere osv osv..... Sprøtt......

Jeg er ikke sur, men blir heller lei meg. Vet ikke hva jeg hadde foretrukket jeg...

Humøret varierer veldig i løpet av dagen. Har kortere lunte enn vanlig.

Jeg er glad og blid, men skal VELDIG lite til for å få meg forbannet. Spesielt hvis jeg er sulten.

Jeg er heldigvis glad og fornøyd, men kan fort bli sliten og la det gå utover samboer. Han forstår at det skjer mye i kroppen min og tar seg heldigvis ikke nær av det, også holder vi litt avstand når jeg merker at jeg trenger litt tid for meg selv, sånn unngår vi krangling :)

Her går det veldig opp og ned. Jeg fløy mildt sagt i taket når avisa ikke kom på fredag, det ble en heftig klagemail :p samboer tar seg heldigvis ikke nær av det når hormoner tar over :)

Back
Topp