Ja, søvn skrev jeg jo ikke noe om, det er en helt annen historie... Hun er superenkel å legge, sovner på et blunk og protesterer aldri, men hun våkner en del ganger ila natten og vil ha smokken sin. Det har egentlig bedret seg den siste tiden, fra å være oppe i snitt 6-8 ganger hver natt til ca tre ganger, noen ganger bare to. Men...nå er vi på ferie og sover litt her og litt der...fytti, jeg blir sprø! Hun "sover" i reiseseng, men lager sutre-/grinelyder hvert kvarter gjennom hele natten etter at vi har lagt oss! Jeg har sovet minimalt, og natten som var ble jeg så desperat at begynte jeg å grine
Vi var hos slektninger, så hadde liksom fått tildelt vårt rom og jeg hadde liksom ikke noe sted å flykte til, så måtte bare ligge der å høre på. Jeg var så sinnsykt trett og bare måtte sove. Jeg stappet øreproppene så langt inn i ørene at jeg nesten måtte ha pinsett for å få dem ut, og trykka puta over hodet, men ingenting hjalp. Ved 03-tiden la jeg henne mellom oss på en litt for smal sovesofa, så mannen min ble liggende å balansere utpå kanten og jeg lå klint inntil ryggen på sofaen, med ett ben opp etter veggen. Da finne jeg sove av og på frem til kl 06, da skulle hun opp
jeg så ut som et gjenferd og holdt på å sovne i kaffekoppen da vi var på besøk senere i dag... Nå er vi endelig på hytta og jeg har jaget far og datter inn på et annet soverom. Nå håper jeg inderlig sauene holder fred i natt, hvis ikke er jeg redd det blir fårikål til middag i morgen
Gode min, det er fint med ferie, men det skal bli fint med hverdag igjen også
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app