Humør + søvn på baby

Lille tannlaus:cool::p

De to andre var ikke så tidlig ute heller.. men Liana fikk de to første når hun var 7 mnd..og fikk da neste når hun var 11 mnd.. så kom dem tett på hverandre!

Samme med Emira egentlig.. bare at hun fikk én tann når hun var 8,5 mnd og nr 2 kom når hun var 1 år :p

Så er nok det samme med Leoh å.. tar helt av plutselig;)

Plutselig en morgen har han fullt tannsett:P
Her har det kommet enda en tann i dag:eek::D

Plutselig en morgen har han fullt tannsett:P
Her har det kommet enda en tann i dag:eek::D

Haha ja! Men kulene på de to fortennene nede blir større og større.. så tror og håper det ikke tar så lang tid før det går hull på tannkjøttet:) men blir nok til at han senere får mange på engang;)

Å så gøy med enda en ny tann :D han kommer til å se stor ut når fortenne oppe har dukket ordentlig opp :D;)

Haha ja! Men kulene på de to fortennene nede blir større og større.. så tror og håper det ikke tar så lang tid før det går hull på tannkjøttet:) men blir nok til at han senere får mange på engang;)

Å så gøy med enda en ny tann :D han kommer til å se stor ut når fortenne oppe har dukket ordentlig opp :D;)

Kommer gjennom når tid som helst de da:D
Ja, det er stas:D Ja, det gjør han:D Nå er de bittesmå riskorn:P

Kommer gjennom når tid som helst de da:D
Ja, det er stas:D Ja, det gjør han:D Nå er de bittesmå riskorn:P

Hehe og sikkert kjempe spisse:eek:
Syns ikke det er rart om dem får vondt! Er jo regne mini-haitenner:P

Får svare litt kort..
Hun har en dårlig dag en gang i blant. Spesielt når tenner er på vei. 6 ute allerede. Da blir hun som du beskriver. Slitsomt, men det går over:)
Jenten min våkner alltid etter 30-90 min. Samme på dagtid. Da må dt puppes (ikke mye mating, men trøsting) eller strykes på rygg e.l. Aner ikke hva som kan hjelpe. Håper det går over når hun blir litt eldre:-)

Ja det må nytes. Heldiggris. :P Hu er jo mye blid her og da. Men den søvnen kan du få billig av meg!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja, søvn skrev jeg jo ikke noe om, det er en helt annen historie... Hun er superenkel å legge, sovner på et blunk og protesterer aldri, men hun våkner en del ganger ila natten og vil ha smokken sin. Det har egentlig bedret seg den siste tiden, fra å være oppe i snitt 6-8 ganger hver natt til ca tre ganger, noen ganger bare to. Men...nå er vi på ferie og sover litt her og litt der...fytti, jeg blir sprø! Hun "sover" i reiseseng, men lager sutre-/grinelyder hvert kvarter gjennom hele natten etter at vi har lagt oss! Jeg har sovet minimalt, og natten som var ble jeg så desperat at begynte jeg å grine:eek: Vi var hos slektninger, så hadde liksom fått tildelt vårt rom og jeg hadde liksom ikke noe sted å flykte til, så måtte bare ligge der å høre på. Jeg var så sinnsykt trett og bare måtte sove. Jeg stappet øreproppene så langt inn i ørene at jeg nesten måtte ha pinsett for å få dem ut, og trykka puta over hodet, men ingenting hjalp. Ved 03-tiden la jeg henne mellom oss på en litt for smal sovesofa, så mannen min ble liggende å balansere utpå kanten og jeg lå klint inntil ryggen på sofaen, med ett ben opp etter veggen. Da finne jeg sove av og på frem til kl 06, da skulle hun opp:eek: jeg så ut som et gjenferd og holdt på å sovne i kaffekoppen da vi var på besøk senere i dag... Nå er vi endelig på hytta og jeg har jaget far og datter inn på et annet soverom. Nå håper jeg inderlig sauene holder fred i natt, hvis ikke er jeg redd det blir fårikål til middag i morgen:p
Gode min, det er fint med ferie, men det skal bli fint med hverdag igjen også:D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, søvn skrev jeg jo ikke noe om, det er en helt annen historie... Hun er superenkel å legge, sovner på et blunk og protesterer aldri, men hun våkner en del ganger ila natten og vil ha smokken sin. Det har egentlig bedret seg den siste tiden, fra å være oppe i snitt 6-8 ganger hver natt til ca tre ganger, noen ganger bare to. Men...nå er vi på ferie og sover litt her og litt der...fytti, jeg blir sprø! Hun "sover" i reiseseng, men lager sutre-/grinelyder hvert kvarter gjennom hele natten etter at vi har lagt oss! Jeg har sovet minimalt, og natten som var ble jeg så desperat at begynte jeg å grine:eek: Vi var hos slektninger, så hadde liksom fått tildelt vårt rom og jeg hadde liksom ikke noe sted å flykte til, så måtte bare ligge der å høre på. Jeg var så sinnsykt trett og bare måtte sove. Jeg stappet øreproppene så langt inn i ørene at jeg nesten måtte ha pinsett for å få dem ut, og trykka puta over hodet, men ingenting hjalp. Ved 03-tiden la jeg henne mellom oss på en litt for smal sovesofa, så mannen min ble liggende å balansere utpå kanten og jeg lå klint inntil ryggen på sofaen, med ett ben opp etter veggen. Da finne jeg sove av og på frem til kl 06, da skulle hun opp:eek: jeg så ut som et gjenferd og holdt på å sovne i kaffekoppen da vi var på besøk senere i dag... Nå er vi endelig på hytta og jeg har jaget far og datter inn på et annet soverom. Nå håper jeg inderlig sauene holder fred i natt, hvis ikke er jeg redd det blir fårikål til middag i morgen:p
Gode min, det er fint med ferie, men det skal bli fint med hverdag igjen også:D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Huff så slitsomt. Men godt at man ikke er alene om tøffe tider og. Blir lei av å høre om andres "perfekte" baby. :P hehe hverdag er litt stødigere, merker det selv. Trygge vante rutiner og ikke minst egen seng for dere :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Får svare litt kort..
Hun har en dårlig dag en gang i blant. Spesielt når tenner er på vei. 6 ute allerede. Da blir hun som du beskriver. Slitsomt, men det går over:)
Jenten min våkner alltid etter 30-90 min. Samme på dagtid. Da må dt puppes (ikke mye mating, men trøsting) eller strykes på rygg e.l. Aner ikke hva som kan hjelpe. Håper det går over når hun blir litt eldre:-)
På dagtid kan hun sove 90-120 min uten å våkne. Men aaaaldri på kvelden. Våkner uansett opp, tom med smukken i munn. Idag kunne jeg bare legge henne rett ned igjen, men noen ganger er det slit. Jobb imorgen så håper natta blir rolig! :)

Hehe og sikkert kjempe spisse:eek:
Syns ikke det er rart om dem får vondt! Er jo regne mini-haitenner:p

Sant det:p Her skal det visst komme en ny tann for hver dag som går nå, for nå er det 4 tenner gjennom oppe!!:D

Sant det:p Her skal det visst komme en ny tann for hver dag som går nå, for nå er det 4 tenner gjennom oppe!!:D

Hvis det fortsetter i det tempoet, så hadde det jo vært bra :P haha

Nei,heldigvis ikke:) Det har faktisk ikke skjedd en eneste gang:)
Så deilig. Det er PAIN. Skjedd maks fem ganger her og har hatt tenner i over to mnd. Men det var ikke godt. Jeg skvatt så jeg skreik og da var det jo en til som hylte :P

Så deilig. Det er PAIN. Skjedd maks fem ganger her og har hatt tenner i over to mnd. Men det var ikke godt. Jeg skvatt så jeg skreik og da var det jo en til som hylte :p

Kan tenke meg det er vondt ja:P

Back
Topp