Høres veldig ut som oss. Også lurt på det med overtrøtthet, og blir vel det til slutt uansett etter timer med tull! Han sovner jo nesten flere ganger, men våkner med en gang i en slags "panikk". Vet ikke hva det er som plager han, kanskje han rett og slett trenger ekstra mye kjærlighet og nærhet på kveldene. Men jeg som selv har mye problem med magen har jo alltid størst problem og mest vondt på kvelden, uansett hvordan dagen har vært, så kan jo kjenne meg igjen i det. Han har mye luft og litt magevondt på dagene, prumper veldig mye, men det løser vi fort med magemassasje og annet samt gir fennikelte. Skal faktisk kutte det ut i noen dager bare for å se om det blir en forskjell, da vet vi jo om det fungerer eller ikke
men i dag kom jeg på at måten vi lager erstatning på må være feil. Vi "shaker" jo flasken for å blande, men da skaper vi masse luftbobler i flasken som ikke kan være bra? Så nå skal vi begynne med å bare "snurre" flasken i sirkelbevegelser for å blande ut, men ikke riste opp og ned! Håper det kan hjelpe litt. Ellers gjør vi som dere, mange pauser ved måltid og raper to ganger! Da kommer det ofte med litt gulping.
Nei føler jeg ser fram mot 3 måneder nå så tarmene og magen kan bli bedre
men på den andre siden vil jeg ikke at han skal vokse så fort