Ja. Men jeg gidder ikke så mye. Og buksene er helt brukbare med et lite hull altså. Ikke til pent bruk. Men til vanlig.Koster å ha barn[emoji23][emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men jeg gidder ikke så mye. Og buksene er helt brukbare med et lite hull altså. Ikke til pent bruk. Men til vanlig.Koster å ha barn[emoji23][emoji6]
Klær og sko skal ikke i restavfall.
Det sorteres, akkurat som glass og metall, plast og papir. Enkelt og greit
Ja. Men jeg gidder ikke så mye. Og buksene er helt brukbare med et lite hull altså. Ikke til pent bruk. Men til vanlig.
Uansett hva jeg kjøper så klarer han "oi. Falt på vei hjem og hull på buksa og huda". Lenge løp han og skle på gulvet. Det korteste en bukse har holdt er vel 3 timer. Så om han ikke kunne gå med bukser som hadde fått et hull måtte han fått ny flere ganger i uka. Ikke aktuelt. Nå begynner det å gå over så buksene varer lenger og derved reduserer jeg grensa for hvor hullete han får gå iSå mange bukser har han ikke, men ingen behov for det her. Klærne holder til bruken hans. Men det er forskjell på kvalitet på hvor mye de tåler har jeg erfart. Noen bukser holder og holder, mens andre blir det hull i med engang. HM holder jeg meg langt unna, de tåler ikke noe [emoji4]
Samler jo en pose med det til jeg skal på butikken samme som med fravokst klær og pose med glass og metall.Jeg lurte på om hun mente det, hun skrev litt rart så skjønte ikke hva hu mente[emoji6] jada, du får sortere så mye du orker du, jeg drar ikke til fretex hver gang noe kastes her, det skjer ofte med små barn i hus, blir ofte noen knehull[emoji6]
her må vi kjøre langt for å levere i bokser, tviler på det er så veldig miljøvennlig ..Samler jo en pose med det til jeg skal på butikken samme som med fravokst klær og pose med glass og metall.
Jeg drar ikke på butikken og leverer i boksen hver gang vi har spist en boks leverpostei, det skjer også ofte med unger i hus
Men jeg anser det som et ansvar for den planeten ungene våre skal vokse opp på at jeg virkelig gidder å ta det ansvaret å sortere som jeg er bedt om altså.
Og særlig om du kaster mye er det virkelig ikke forsvarlig å KASTE det altså!!!!
her må vi kjøre langt for å levere i bokser, tviler på det er så veldig miljøvennlig ..
her må vi kjøre langt for å levere i bokser, tviler på det er så veldig miljøvennlig ..
svært sjelden jeg er der jaOg der er du aldri? Alle sånne pleier jo stå steder folk er av andre grunner
Tror jeg tolket svaret ditt feil, at alt skal til de, var ikke det du mente kanskje?
Jeg vet jo at det er ulikt omkring i landet. Men her finner jeg slikt på bedehuset/bygdas butikk) fordelt mellom dem, men de er på hver sin side av veien) og ikke langt fra legekontoret om jeg drar dit (det er jo noen km. Men av og til må jeg jo dit) det er også ved kjøpesenteret, selvsagt. Det er mange km dit men jeg er der jo av og til.svært sjelden jeg er der ja
glass container har vi nærheten så null problemJeg vet jo at det er ulikt omkring i landet. Men her finner jeg slikt på bedehuset/bygdas butikk) fordelt mellom dem, men de er på hver sin side av veien) og ikke langt fra legekontoret om jeg drar dit (det er jo noen km. Men av og til må jeg jo dit) det er også ved kjøpesenteret, selvsagt. Det er mange km dit men jeg er der jo av og til.
Det er jo rart om du aldri er steder der det er innsamling av glass og metall, uff og fretex. Da må virkelig området du bor og ferdes i ta seg sammen og få satt ut flere slike. Det er ikke holdbart for miljøet at disse tingene kastes!
Jeg vet jo at det er ulikt omkring i landet. Men her finner jeg slikt på bedehuset/bygdas butikk) fordelt mellom dem, men de er på hver sin side av veien) og ikke langt fra legekontoret om jeg drar dit (det er jo noen km. Men av og til må jeg jo dit) det er også ved kjøpesenteret, selvsagt. Det er mange km dit men jeg er der jo av og til.
Det er jo rart om du aldri er steder der det er innsamling av glass og metall, uff og fretex. Da må virkelig området du bor og ferdes i ta seg sammen og få satt ut flere slike. Det er ikke holdbart for miljøet at disse tingene kastes!
Jeg vet jo at det er ulikt omkring i landet. Men her finner jeg slikt på bedehuset/bygdas butikk) fordelt mellom dem, men de er på hver sin side av veien) og ikke langt fra legekontoret om jeg drar dit (det er jo noen km. Men av og til må jeg jo dit) det er også ved kjøpesenteret, selvsagt. Det er mange km dit men jeg er der jo av og til.
Ja det er rart at ikke kommunene rundt om jobber mer for at ting skal sorteres rett, og gjøre det lettere for beboerne.Jeg vet jo at det er ulikt omkring i landet. Men her finner jeg slikt på bedehuset/bygdas butikk) fordelt mellom dem, men de er på hver sin side av veien) og ikke langt fra legekontoret om jeg drar dit (det er jo noen km. Men av og til må jeg jo dit) det er også ved kjøpesenteret, selvsagt. Det er mange km dit men jeg er der jo av og til.
[emoji23][emoji23]Den siste delen der er slik jeg skrev ang søppeldunker i hundeposetråden[emoji23] så ja, det finnes nok steder uten både fretexboks og offentlige søppelbøtter[emoji6]