Gjenvinnes eller gjenbrukes?
Leveres ikke til fretex her, legger ikke klær som er hullete i hverken uff eller fretex, der legges kun hele klær[emoji106]
De tar i mot alt [emoji6]
Hullete klær kan for eksempel bli isolasjon [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leveres ikke til fretex her, legger ikke klær som er hullete i hverken uff eller fretex, der legges kun hele klær[emoji106]
Har kjøpt på Cubus for det meste, men har ikke vært sånn kjempe utvalg men brukt di som di har derHvor køper du sånne lapper med motiv på?
da bruker vi de heller som filler selv, mannen sykler og mekker så det trengs, det meste av håndklær, sengetøy og store plagg brukes til det, utslitte klær med flekker og hull kastes, vil ikke risikere at noen ender opp med de.Hullete klær skal også legges i fretex/uff-container. De brukes blant annet som pussefiller, som er meget etterspurt i flere industribedrifter.
altså de som henter vanlig søppel?Vi har fått brev fra de som henter søpla om at alle klær og sko skal dit, ikke bare hele...
jaja, da får de gjøre det. klær som er stygge og med hull kastes her, på gjenvinningsstasjonen da vel og merke, om et plagg havner i vanlig søppel her er det isåfall sammen med en bleie om det har øekket veldig f.eksDe tar i mot alt [emoji6]
Hullete klær kan for eksempel bli isolasjon [emoji4]

Takk da skall eg se dærHar kjøpt på Cubus for det meste, men har ikke vært sånn kjempe utvalg men brukt di som di har der![]()
Samme her [emoji4]Nja, kommer an på str på hullet.
Er det store hull kastes det. Små hull kan gå hvis det ikke er så slitt ellers. Eller det brukes til hjemmeklær eller skiftetøy
altså de som henter vanlig søppel?
Jepp. Klær og sko setter seg fast i det automatiske sorteringssystemet og skal ikke kastes i restavfall står det.
Nei. Fretex skal også ha det med hull.Gjenvinnes eller gjenbrukes?
Klær og sko skal ikke i restavfall.Tror jeg tolket svaret ditt feil, at alt skal til de, var ikke det du mente kanskje?
Da måtte jeg kjøpt 5-10 bukser i mnd til min sønn i 5-7 år....Går ikke med hullete klær, de kastes [emoji4]
Nei. Fretex skal også ha det med hull.
Gjenvinnes.
Ikke gjenbrukes, men gjenvinnes. Står tidlig plakat på boksene fra fretex om at de skal også ha ødelagt tøy (tørt og rent, men ødelagt ok)
Både de og uff.
Å kaste det er ikke rett. Det skal gjenvinnes, akkurat som du skal levere glass og metall i boksen ved siden av.
Da måtte jeg kjøpt 5-10 bukser i mnd til min sønn i 5-7 år....
Da måtte jeg kjøpt 5-10 bukser i mnd til min sønn i 5-7 år....