Hull på bukser

Gjenvinnes eller gjenbrukes?

Leveres ikke til fretex her, legger ikke klær som er hullete i hverken uff eller fretex, der legges kun hele klær[emoji106]

De tar i mot alt [emoji6]
Hullete klær kan for eksempel bli isolasjon [emoji4]

Leveres ikke til fretex her, legger ikke klær som er hullete i hverken uff eller fretex, der legges kun hele klær[emoji106]

Vi har fått brev fra de som henter søpla om at alle klær og sko skal dit, ikke bare hele...

Hullete klær skal også legges i fretex/uff-container. De brukes blant annet som pussefiller, som er meget etterspurt i flere industribedrifter.

Hullete klær skal også legges i fretex/uff-container. De brukes blant annet som pussefiller, som er meget etterspurt i flere industribedrifter.
da bruker vi de heller som filler selv, mannen sykler og mekker så det trengs, det meste av håndklær, sengetøy og store plagg brukes til det, utslitte klær med flekker og hull kastes, vil ikke risikere at noen ender opp med de.

De tar i mot alt [emoji6]
Hullete klær kan for eksempel bli isolasjon [emoji4]
jaja, da får de gjøre det. klær som er stygge og med hull kastes her, på gjenvinningsstasjonen da vel og merke, om et plagg havner i vanlig søppel her er det isåfall sammen med en bleie om det har øekket veldig f.eks:depressed:

Nja, kommer an på str på hullet.

Er det store hull kastes det. Små hull kan gå hvis det ikke er så slitt ellers. Eller det brukes til hjemmeklær eller skiftetøy

Nja, kommer an på str på hullet.

Er det store hull kastes det. Små hull kan gå hvis det ikke er så slitt ellers. Eller det brukes til hjemmeklær eller skiftetøy
Samme her [emoji4]

Burde bli flinkere til å lappe sammen da

MIne ungegår med hull på kneet på noen bukser om det ikke er for stort, men da kun om våren/sommeren når det ikke er så kaldt. Ellers kastes buksene, er ikke så pent. Og å sy lapp på er enda styggere så det skjer ikke.

Nei. Fretex skal også ha det med hull.

Gjenvinnes.

Ikke gjenbrukes, men gjenvinnes. Står tidlig plakat på boksene fra fretex om at de skal også ha ødelagt tøy (tørt og rent, men ødelagt ok)

Både de og uff.

Å kaste det er ikke rett. Det skal gjenvinnes, akkurat som du skal levere glass og metall i boksen ved siden av.

Tror jeg tolket svaret ditt feil, at alt skal til de, var ikke det du mente kanskje?
Klær og sko skal ikke i restavfall.

Det sorteres, akkurat som glass og metall, plast og papir. Enkelt og greit

Nei. Fretex skal også ha det med hull.

Gjenvinnes.

Ikke gjenbrukes, men gjenvinnes. Står tidlig plakat på boksene fra fretex om at de skal også ha ødelagt tøy (tørt og rent, men ødelagt ok)

Både de og uff.

Å kaste det er ikke rett. Det skal gjenvinnes, akkurat som du skal levere glass og metall i boksen ved siden av.

Her går det ikke i søpla men på hengeren og videre til fyllinga[emoji5] gidder ikke styre med fretex hver gang jeg kaster et plagg[emoji23][emoji85]

Da måtte jeg kjøpt 5-10 bukser i mnd til min sønn i 5-7 år....

Så mange bukser har han ikke, men ingen behov for det her. Klærne holder til bruken hans. Men det er forskjell på kvalitet på hvor mye de tåler har jeg erfart. Noen bukser holder og holder, mens andre blir det hull i med engang. HM holder jeg meg langt unna, de tåler ikke noe [emoji4]

Back
Topp