Hull i tennene?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har du det? Mange eller få? Når fikk du de?

Jeg fikk mine to første da jeg var gravid med min første. Det er visstnok ganske vanlig å få hull i tennene som gravid. Denne gangen har jeg *bankibordet* ikke fått noen nye hull, enda vedlikeholdet ikke er endret siden den gang.
 
Jeg har ett bittelite hull i den ene fortanna mi oppe, men fikk beskjed om og bli flinkere med tanntråd så hvis det ikke ble større til neste gang så slapp jeg hvertfall å borre :) har brukt tanntråd hver dag siden jeg var hos tannlegen 31 aug. håper det virker

Men jeg har trukket alle visdomstennene mine da, men det var ikke hull bare at de lå sidelengs nærmest og kunne skapt mange hull etterhvert :p Og er gravid med andremann nå ;)
 
Er nå 28 år og har aldri hatt et eneste hull:)
 
Var hullfri til jeg var 27, da måtte hei bore en jeksel. Graviditeten har tæret litt på tennene, har fått et par små hull nå. En i en visdomstann, skal trekke den på mandag...
 
Uff! Har ofte hull! Gjerne 1-2 småhull i året. Er så dårlig på tanntråd etc. Og spiser mye godis :(
 
Var 18 første gang jeg hadde hull. Mener det var 2 små.
Så fikk jeg 3 nye nå når jeg gikk gravid med yngste, 27 år.
 
Hadde noen da jeg var yngre, på barneskolen, og fikk ett hull etter fødsel.
 
Hadde aldri hatt hull før etter graviditeten. Klarte meg 24-åringen uten hull :P Hadde 2 hull når jeg var på tannlegekontroll 8mnd etter fødsel.
 
Æsj ja har alltid slitt med å få hull I tennene enda jeg gjør både det ene og det andre. Mine tenner kommer vel til å ramle ut etter fylte 70 :P
 
Copy that! 28 og et halvt til og med! :p

Må være nøye med tannhygienen for jeg får veldig lett tannstein bak på tenna nede da :p
Jeg er faktisk 28 1/2 år jeg også;)
 
Har elendige tenner og har alltid hull, samma hva jeg gjør.
 
Jeg hadde ett par hull i tennene i ungdomsskolealder, men har ikke hatt det hverken før eller etter det :)
 
Har alltid hatt hull i tennene... Nesten alltid hull ett eller annet sted...
 
Back
Topp