Har du det? Mange eller få? Når fikk du de?
Jeg fikk mine to første da jeg var gravid med min første. Det er visstnok ganske vanlig å få hull i tennene som gravid. Denne gangen har jeg *bankibordet* ikke fått noen nye hull, enda vedlikeholdet ikke er endret siden den gang.
Jeg fikk mine to første da jeg var gravid med min første. Det er visstnok ganske vanlig å få hull i tennene som gravid. Denne gangen har jeg *bankibordet* ikke fått noen nye hull, enda vedlikeholdet ikke er endret siden den gang.