Hull i tøyet

Sokker kaster jeg, er det hull et sted er den tynnslitt både her og der, både den og den andre.

Bukkene til eldste lapper jeg

Det kommer helt an på. Sokker kaster jeg, bukser etc fikser jeg om det går an å fikse slik at det blir pent. :)

Sokker kastes. Truser er jeg ikke så nøye på :)

Visst det er type hm kapphal Cubus klær hiver jeg det om det ikke er veldig spes

Kaster sokker og strømpebukser

Reparerer det som repareres kan, men sokker gidder jeg ikke bry meg med. Men jeg kaster det ikke i søpla, leverer det til resirkulering hos H&M.

Kommer an på men prøver seff å reparere klær litt og ikke bare kaste og få nytt;)

Kommer litt ann på hva det er og hvor ødelagt det er. Reprerer det jeg klarer, men ferdighetene er begrenset.

Hvis jeg skulle kastet et plagg hver gang det ble maskehull i det ville jeg for det første kastet utrolig mye pent barnetøy og for det andre brukt enormt mye penger på klær!

Tar 3min å sy et lite hull. Det gjøres titt og ofte her. Spesielt tights og ull får lett små hull.

Kommer litt ann på. Sokker kaster jeg også ser jeg ann restwn. Er det en genser som er veldig slitt i tillegg, så gidder jeg ikke.

Det kommer an på hva det er. Sokker går i søpla, jeans blir fosøkt lappet på

Varierer litt, men hullete sokker kastes. Sjeldent det bare er et lite hull på tåa, er som regel slitt på hælen!

Back
Topp