Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere planer om å ta hull i ørene på babyen?
Nope! Ser ikke helt poenget.Har dere planer om å ta hull i ørene på babyen?
Jeg gjorde det og på datteren min da hun var 6 mnd gammel. Det var ingen verke eller noe, men hørt i ettertid at jeg burde ha venta til hun var 9 mnd fordi øreflippene vokser visst ikke likt, så det ene ble skjevt.Sniker litt igjenJo absolutt vi slapp unna så utrolig mye framfor de som er eldre, ikke en eneste infeksjon og funker fint fortsatt, ni år nå
Og ja, kommer til å gjøre det igjen
Burde vente!! Kjenner mange som fikk hull i ørene tidlig og de hullene er plassert rare steder på flippene elr brusken fordi ørene var så små.Jeg gjorde det og på datteren min da hun var 6 mnd gammel. Det var ingen verke eller noe, men hørt i ettertid at jeg burde ha venta til hun var 9 mnd fordi øreflippene vokser visst ikke likt, så det ene ble skjevt.
Skal ikke gjøre det på jenta i magenFår vente til hun blir større.
Sorry skriver litt i søvne her, ser nå at du sier at du skal vente hehe og svare samme som du selv hadde skrevet. GOD NATTJeg gjorde det og på datteren min da hun var 6 mnd gammel. Det var ingen verke eller noe, men hørt i ettertid at jeg burde ha venta til hun var 9 mnd fordi øreflippene vokser visst ikke likt, så det ene ble skjevt.
Skal ikke gjøre det på jenta i magenFår vente til hun blir større.
Det går fintSorry skriver litt i søvne her, ser nå at du sier at du skal vente hehe og svare samme som du selv hadde skrevet. GOD NATT