Hull i ørene

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Nope!!!!!

Nei, når dei e store nok te å forstå det og ønsker det sjøl kan dei få :-)

No way! Får jeg jente så skal hu være gammel nok til å forstå både smerten, konsekvensen og hvordan dagene etter vil bli.. Jeg var 6 år gammel da jeg fikk, og det var ingen god opplevelse..

Nei! Synes ingenting om at foreldre tar hull i ørene på små barn!! Mitt barn skal selvsagt få hull i ørene når hun selv ønsker det :) tenker at skolealder er en fin alder å få pynt i ørene, om det er ønskelig :)

Jeg kunne ikke tenkt meg å ta hull i ørene på et barn i det hele tatt. Men hva andre gjør kan jeg ikke legge meg bort i. Vet at i noen kulturer tar de hull i ørene og har gulløredobber på babyjenter fordi det skal være rensende. Jeg har ei jente fra før født med små hull i hjertet og ville ikke latt hun ta hull i ørene nå som snart 8 åring engang. Kan godt hende de har grodd igjen til nå, men vil ikke tatt den risikoen det medfører.

Sniker litt igjen ;) Jo absolutt vi slapp unna så utrolig mye framfor de som er eldre, ikke en eneste infeksjon og funker fint fortsatt, ni år nå :) Og ja, kommer til å gjøre det igjen

Hm, det har jeg ikke tenkt på tidligere.. Men nei, jeg trir ikke jeg føler noe behov for æ gjøre det før barnet selv kan si at det har lyst..

Hvorfor skal man det?

Nei!!!

Sniker litt igjen ;) Jo absolutt vi slapp unna så utrolig mye framfor de som er eldre, ikke en eneste infeksjon og funker fint fortsatt, ni år nå :) Og ja, kommer til å gjøre det igjen
Jeg gjorde det og på datteren min da hun var 6 mnd gammel. Det var ingen verke eller noe, men hørt i ettertid at jeg burde ha venta til hun var 9 mnd fordi øreflippene vokser visst ikke likt, så det ene ble skjevt.

Skal ikke gjøre det på jenta i magen :) Får vente til hun blir større.

Jeg gjorde det og på datteren min da hun var 6 mnd gammel. Det var ingen verke eller noe, men hørt i ettertid at jeg burde ha venta til hun var 9 mnd fordi øreflippene vokser visst ikke likt, så det ene ble skjevt.

Burde vente!! Kjenner mange som fikk hull i ørene tidlig og de hullene er plassert rare steder på flippene elr brusken fordi ørene var så små.

Sorry skriver litt i søvne her, ser nå at du sier at du skal vente hehe og svare samme som du selv hadde skrevet. GOD NATT

Back
Topp