dahliasmamma
Glad i forumet
de skal ha det der man tar hull i ørene. også får man kjøpt de på apoteket her i oslo også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: dahliasmammaEline har sånne øredobber som hun fikk hos frisøren der vi tok hull. Dem skulle vi bytte ut etter 6-8 uker! Virker jo veldig greie å ha de som du har du jenta di da?? Har ikke sett sånne på apoteker rundt om her..
de skal ha det der man tar hull i ørene. også får man kjøpt de på apoteket her i oslo også...
ORIGINAL: DjevelensLilleEngel
Dette må du bestemme selv snuppa, det er ditt barn [:)]
ORIGINAL: dahliasmammaÅ...Skal kjøpe gull-øredobber til Eline å putte inn når hullene har grodd..
de plast øredobbene er geniale. men nå har vi bytta til gull øredobber som hun fikk i dåpen sin.
ORIGINAL: ~ savannah ~
Kommer alltid til å være delte meninger om dette!
Gjør det DU føler er best for DERE! Det er deres valg =)
Noen av deres små som har hull i ørene? Hvordan gikk det i så fall?
ORIGINAL: stardust
lillegull skal få hull i ørene til ett årsdagen sin![:)]
ORIGINAL: selmaa
det er opp til hver enkelt egentlig, selv fikk jeg hull i ørene når jeg var ca.3mnd gammel, og husker ingenting fra det...
jeg ville sett an på situasjonen jeg, hadde ikke stoppa meg om noen skulle sagt at jeg ikke skulle gjøre det, hvis jeg hadde bestemt meg for det... men da må man være nøye med rensing og prøve å ikke ta pån for mye og sånt, kan jo dra å høre med de som lager hull hva de synes om det...