Hull i ørene på gutt??

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

no affence,men øredobb på gutt i den alderen er det styggeste og mest harry jeg ser[:-]
greit nok når de blir tenåringer,men smågutter ser bare utidige ut[:-][8D]

Enig...

Synes hull i øret på gutter er stygt. Blir for femi for meg.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: stoltmortil4

no affence,men øredobb på gutt i den alderen er det styggeste og mest harry jeg ser[:-]

*nikker helt enig*

Og rottehale bak i håret. Da er man liksom i boks.

HAHA, ler meg skakk.. Rottehale er jææævlig det! Er det fortsatt "in"? Grøss..

Jeg forstår det ikke helt at så mange er imot det på gutter, men jenter de kan få hull i ørene?!

Min gutt skal få det hvis han vil ha det, men han må være eldre enn 4 år. Min samboer har utvidet hull i ørene, så her er vi ganske åpne når det gjelder piercinger og hull i ørnene.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Big no-no uansett alder.[&:][8D]

Harry, ikke tøfft..

Mine gutter skal IKKE ha hull i ørene før de er gamle nok til å bestemme dette selv, altså myndig[8D][:D]

Bling-bling på gutter er grisestygt uansett alder.

Eneste jeg syns er ok er når de er fulle av tatoveringer, og har sånne litt "unormale" ting i ørene. Men det er forhåpentligvis leeeenge til tassen min begynner å tenke på tatoveringer.[8D][:D]

Ja helt enig. [&:]

Hull i ørene på små gutter er ikke pent! Synes det ser rart ut på større gutter/menn også.

Her blir det ikke aktuelt med hull i ørene.

Hm... så spennende. er for og i mot jeg[:D] Viktig at mamma ikke føler seg presset til å si ja da!!!

ORIGINAL: Rokett

Hm... så spennende. er for og i mot jeg[:D] Viktig at mamma ikke føler seg presset til å si ja da!!!

Har veeeeeeldig lyst til å si ja, men er ikke helt sikker enda.
Er ikke verre enn å ta den ut hvis den blir "harry"[8D]

Magnus fikk hull i øret(ikke begge) rett før han fylte 5 år[:)]

Må legge til at han har en liten "diamant", ing er jeg redd blir for harry[8D] og han blir aldri mobbet for det, alle gutta i klassen syns det var kult og også flere som fikk det samme i ettertid[8D]

ORIGINAL: ~Marihøna~

Harry[8D]

Kommer ikke på tale her iallefall![:D]

sign

Jeg syns jo han burde få lov å ta.. er jo bare å ta den ut når han evt ikke vil ha den mere..
han spurte jo selv, å dere har sagt det er vondt osv. så an vet jo sånn halveis hva han har lyst til.
Kan jo hende han trekker seg før han faktisk skal gjøre det ? men hvorfor ikke planlegge at det skal skje hvertfall ?

jeg synes ikke noe o¨m å ta hull i ørene på de små.

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Jeg syns jo han burde få lov å ta.. er jo bare å ta den ut når han evt ikke vil ha den mere..
han spurte jo selv, å dere har sagt det er vondt osv. så an vet jo sånn halveis hva han har lyst til.
Kan jo hende han trekker seg før han faktisk skal gjøre det ? men hvorfor ikke planlegge at det skal skje hvertfall ?

Sign

Det var mer av det før synes jeg. Pappa har sånn hull pistol hjemme og tok hull i øra på broren min når han var 6 år. Ett altså og han ble aldri mobba for det. Han er 27 idag og har vel ring nå tror jeg, han kler det også. Tenker ikke på det egentlig, men det er faktisk mange gutter som ikke kler det. Blir det for gæli så kan man jo heldigvis ta den ut da[:)]

Men vi var litt harry vi som var på Van treff med amcar gjengen før i tida[8D]

Back
Topp