Hull i ørene på gutt??

~StRaToS~

Forumet er livet
Gutten min på 6 år maser hele tiden om å få seg hull i ørene for det er "såååå kuuuult". Han skal velge øredobb osv osv.
What???? Ble litt paff jeg....[8|] Er redd han skal bli mobbet eller noe???
Eller er det litt vanlig at gutter har hull i øret??
Hva sier jeg?? Har sagt at vi skal tenke på det fram til vi henter han i barnehagen i dag. Pappaen vet heller ikke hva han skal si. Han mener han er litt for ung.
Jeg har forklart han hvordan det gjøres og at det kan gjøre litt vondt, men alt han vil vite er når han kan få ta hull....
(må si at pappaen har hull i øret, men det har hatt lenge så det er ikke ra han han har fått "inspirasjonen")

Vi hadde det på William, tok når han var ca 2 år, han kom en dag her å sa han vill ta den ut, syns han skulle få betsemme det sjøl, var 6 år tror jeg.
Jeg syns det er tøft, og idag er det mange som har [:D]
Så hvorfor ikke prøve, ikke verre enn at han kan ta den ut igjen [:)]

Kjem guttungen her og spør så skal han få[:)] Men trur faren kjem til og sei nei[>:][8D]
Men synst det er fint[:D]
Fikk sjøl før eg var 2år[:)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Vi hadde det på William, tok når han var ca 2 år, han kom en dag her å sa han vill ta den ut, syns han skulle få betsemme det sjøl, var 6 år tror jeg.
Jeg syns det er tøft, og idag er det mange som har [:D]
Så hvorfor ikke prøve, ikke verre enn at han kan ta den ut igjen [:)]

Hmmm......høres ikke dumt ut[:)]

Veldig vanlig, det er faktisk sjeldent jeg ser i dag at gutter ikke har hull i øret![:D]
hvertfall her, hehe..
jeg håper min vil ha etterhvert, synes det er nydelig med en diamant i ett gutteøret.. spesielt om de har noe utenlandsk
opprinnelse, VAKKERT![:D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

no affence,men øredobb på gutt i den alderen er det styggeste og mest harry jeg ser[:-]
greit nok når de blir tenåringer,men smågutter ser bare utidige ut[:-][8D]

*nikker helt enig*

storebror'n min har hull i øret[8D] men han er.....23[:-]

Han kan jo bare få,om han vil ha det...
blir det ille så ber ha vel om å få ta den ut igjen[:)]

Harry[8D]

Kommer ikke på tale her iallefall![:D]

Vet om mange gutter som har det, inkl sambo [;)] han syns ikke det er noe kult lenger da men jeg syns det er gøy å tulle med han å sette i min øredobb osv.

De jeg kjenner har bare ett hull da [:)] Hadde faktisk en gutt i barnehagen som tok det også. Kult syns jeg [:)]

no affence,men øredobb på gutt i den alderen er det styggeste og mest harry jeg ser[:-]

synes det er utrolig harry med øredobb på gutter UANSETT ALDER jeg... Her blir det NO WAY om de skulle spørre om det noen gang!

Synes det er kult jeg[:D]

ORIGINAL: ElineSmåen

Vet om mange gutter som har det, inkl sambo [;)] han syns ikke det er noe kult lenger da men jeg syns det er gøy å tulle med han å sette i min øredobb osv.

De jeg kjenner har bare ett hull da [:)] Hadde faktisk en gutt i barnehagen som tok det også. Kult syns jeg [:)]

Det var det han og ville ha[:)]

Sønnen min på 10 har hull i det ene øret... Tok det for 3-4 år siden. Jeg syntes det var litt unødvendig, men der hadde jeg tydeligvis ikke noe å si ovenfor pappaen [8|] Gjør meg egentlig ikke noe... [8D] Syns han er kuuul, jeg [:D]

Jeg skal jobbe alt jeg kan for at min sønn aldri noensinne vil ha hull i øret [:D]

Får frysninger når jeg ser "bling-bling" i øret på gutter.. fysj!
Eneste jeg kan godta på gutter er sånne store greier som MENN som er fulle av tattiser har, for da passer det liksom, men noe sølv/gull/diamant-greier kan jeg ikke fordra.

Jeg må vel si at jeg reagerte litt da jeg så en skolen der jeg jobber hadde fått hull i øret - men syns det er litt kult også da[:D] Jeg reagerer ikke så veldig om jeg ser gutter komme med hull i øret.

ORIGINAL: stoltmortil4

*nikker helt enig*

Og rottehale bak i håret. Da er man liksom i boks.

En førsteklassing der jeg jobber har fått hull i øret - syns det er kult jeg[:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Big no-no uansett alder.[&:][8D]

Enig med du[;)]

Back
Topp