Hull i ørene på en 1 åring? Erfaring?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, problemet er at mange faktisk ikke renser og vedlikeholder over tid. Hullene kan godt gro igjen over tid, det skjer med mange.
Du skal gjerne pierce navelen og tattovere dine barn for alt jeg bryr meg, men det får du faktisk ikke gjort i en ok foretning i Norge, før de er større og kan ta det valget selv :happy:
Har ingen planer om å diskutere videre. Poenget med innlegget mitt var at dersom man velger å gjøre det så er der viktig å tenke på etterarbeidet.

Nei, du er tydeligvis ikke i stand til å forstå at du ikke eier ditt barns kropp, eller at problemet ikke er vedlikehold av piercingen...
Det skremmer meg at folk med barn har sånne holdninger. Ikke rart vi ikke får bukt med omskjæring og andre overgrep.

Synes det er litt ironisk at du, som tidligere har postet innlegg som viser at du er mer bekymret enn mødre flest, vurderer å lage hull i ørene til din 1-åring. Viser feks til at du vurderte hjelm til barnet da hun lærte seg å gå.
Jeg mener det er helt unødvendig å påføre barnet smerte og potensielle infeksjoner fordi du synes det er pent.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp