Rullepølsa
Forelsket i forumet
Synes du ikke datteren din er pen nok som hun er?
Å modifisere kroppene til andre mennesker mot deres vilje er noe av det styggeste jeg vet om.
Amen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes du ikke datteren din er pen nok som hun er?
Å modifisere kroppene til andre mennesker mot deres vilje er noe av det styggeste jeg vet om.
Det var jaggu mye frem og tilbake [emoji33]Jeg syntes det er kjempesøtt med hull i ørene på små jenter, men jeg ville aldri i livet gjort det. Det er noe barnet må få bestemme selv.
Min jente tok når hun gikk i 3 kl. Hun angret og tok de ut etter noen dager. Hullene grodde fint og ble helt borte. I 5 klasse angret hun på at hun hadde angret seg og tok nye hull. Nå angrer hun på det igjen og vil ikke gå med øredobber.. Makan! Kunne ønske jeg bare hadde sagt nei til å begynne med og nektet henne dette frem til hun blir 15...
Signerer denne!Synes du ikke datteren din er pen nok som hun er?
Både fotografering og omskjering e meget irrelevant til denne saken, hold dere seriøse og innen for tema. Vil også si at « er ikke datteren din søt nok » fikk meg til å le godt. Vil tro det har ikke noe med utseende å gjøre, likedan som dine øredobber/ tatoveringer eller piercinger gjør deg til et vakrere menneske.
Hvilken del var vanskelig å forstå? Det får ikke blitt mer relevant; man endrer en annens kropp uten deres samtykke.
Ikke noe med utseende å gjøre? Hva f*** tror du folk tar hull i ørene for da?
Ingenting som er vanskelig å forstå, og det er det ei heller ingen som har sagt. Når du snakker om ting uten samtykke - så vil jeg tro at du ikke poster bilder av dine småtroll? Ikke klipper håret dems? For begge deler kan være mot deres egen vilje. Siden du er irrelevant, kan jeg og være det.
××
Du kommer aldri til å finne en piercesjappe som tar hull i ørene på spedbarn, dette fordi det er seriøse arbeidere som vet om det emnet mer enn noen andre. Har hørt flere piercere beskrive det som et sadistisk overgrep mot små barn og at de ikke kan fatte hvordan frisører gjør dette, samtidig som de vet at frisører ikke er like seriøse i jobben sin som ekte erfarne piercere.
Etter seksuelt overgrep har jeg blitt ekstra nøye på grenser og respekt for andre står sterkere enn noe annet. Derfor vil fokuset mitt ofte innebære å lære mine barn at det er deres kropp og DE bestemmer over den. Det vil da også si at jeg ikke tar hull i ørene på min fremtidige datter bare fordi JEG syns det er pent eller fordi andre "maser" om det. Blir å lære henne at hun tar valg som innebærer kroppen og huden hennes selv. Hun får si ifra når hun føler hun har lyst til det så skal vi diskutere det da, men det blir senest skolealder. Uting er det hvertfall på spedbarn. Babyer er ikke leke dukker, men levende små skapninger uten språk å uttrykke ubehag med.