Hull i ørene, hvor?

Piercing studio. Vil anbefale noen som driver kun med piercing og ikke tatovering også da de ofte er flinkere og har smykker I mye høyere kvalitet. Kirurgisk står er lav kvalitet, så ville ikke hatt det I ørene til barnet. Om du bor I oslo området, så vil jeg anbefale deg pinpoint. Mange reiser I flere timer for å ta der, da de er super flinke og har stort fokus på kvalitet.

Som om jeg skulle sagt det selv!
Ville aldri latt en frisør stykket hull i min kropp, så hvorfor skal de da få gjøre det i barna mine sin kropp. Frisører driver med hår, ikke piercinger. Uansett om de har gått på kurs har de ikke kunnskap nok. Anbefaler også pinpoint på det sterkeste. (Det er en grunn til aldersgrenser..)

Med tanke på akupunktur punkter og slike ting så skal snuppa her på piercingstudio når den tiden kommer og det blir ikke med det første! (4 år snart).

Vi gikk til frisør, storesøster fikk for 2-3 mnd siden. Null problem. Jeg var selv hos frisør da jeg var liten, da var det enten det eller klesklype på kjøkkenbordet:p hva annet kan skje enn betennelse egentlig? I verste fall tar man ut dobbene men jeg har aldri hørt det i min omgangskrets. Og de fleste har hull i ørene.

Kan ihvertfall anbefale frisører som er kurset via Blomdahl! Stor fokus på renslighet, og der har mange lov til å ta i begge ører samtidig (ja, det kreves kurs..) Har selv gått kurs via dem, og hadde utstyr fra dem i salongen jeg jobbet. Et tom sertifisert for navlepircing via samme system. Så ja, det er renslig og absolutt å anbefale!

Som om jeg skulle sagt det selv!
Ville aldri latt en frisør stykket hull i min kropp, så hvorfor skal de da få gjøre det i barna mine sin kropp. Frisører driver med hår, ikke piercinger. Uansett om de har gått på kurs har de ikke kunnskap nok. Anbefaler også pinpoint på det sterkeste. (Det er en grunn til aldersgrenser..)
Helt klart ! Aldersgrenser er av en grunn. Samt att det er øavkvalitet smykker, ville ikke hatt det I ørene til barna mine. Gå for kvalitet, for man får det man betaler for.

Tatt 6 hull hos frisør og alltid gått fint, men piercing studio er ofte flinkere.

Men de førte 2 hullene er jo ganske rett frem å ta, så hadde ikke tenkt så mye over hvor det var så lenge det var hygienisk :)

Ville gått til percingstudioer.

Vel da vennine min tok i øret var det bare en pistol på frisøren. Men på pircing renser de såfall øret og vasker hendene sine før de lager hullet.
Ok. Det har de gjort hos frisørene jeg har vært også. Renset flippen med en spritserviett. Velger og tro at de fleste steder er nøye på hygiene i dette landet :)

Renser øret ja, men pistolen da?

De renser så klart pistolen også :)
Akkurat som de renser sakser, kammer, børster osv. Frisøren lærer også renslighet heldigvis, og er ikke frisøren renslig så er jo det da den personen som ikke gjør det den er lært opp til dessverre.
Jeg vet om piercing studio som også er urenslige, ville aldri latt de stikke meg. Så jeg tenker det er viktig å se ann stedet man ønsker å ta piercinger :)

Jeg har selv tatt hos frisør, og det har ikke vært noe problem.
Min frisør tar og hun er nøye. Tar ikke på barn under 6år.

Jeg tok hos piercingstudio på min datter... Mener hu var 4/5 år, gikk veldig fint... Fikk bedøvelsekrem først og de brukte nål :)

Har tatt flere hos frisør både eg og datteren min. Tok ett på meg selv i ungdommen og. Aldri hatt problem med bettenelse i nye hull. Jenta mi fikk derimot bettenelse når besteforeldrene tok i falske øredobber :/ men det går fort over med rensing :)

Har tatt mine hos gullsmed :)

Flere av pistolene i dag har også et opplegg med at der sterile "kassetter" som brukes. Hvor da nål og ørepynt ligger klart i kasett, som er vanskelig å få tukla med..

Back
Topp