Hull i øra

ORIGINAL: Skattene mine

Når de ber om det selv [:)]

[:)]sign

Oda skal få på 8 års dagen sin, hvis hun vil ha det[:)]
Ikke før...

jeg har ikke jente, men får jeg det noen gang vil jeg ALDRI i livet ta hull i ørene før hun ber om det og kunne få til å rense selv. så 6-7 år og oppover.
Jeg mener foreldrer ikke skal ta hull i ørene fordi det ser fint ut eller smykke opp ungen. de er da fine som de er:)

Min jente trenger ikke smykker for å bli vakker, hun er vakker som kun seg selv

Syns ikke noe om å gi barnet unødvendige smerter...

Når hun spør om det selv skal jeg vurdere det etter alder.
Husker selv hvor mye pes jeg fikk med mine hull[:'(]

Personlig syns jeg 10 mnd er for tidlig.

Noe særlig før skolealder ser jeg ingen grunn til at det skal skje hvis jeg får jente.

Gutten min på 20 mnd vil ha det, men det er bare fordi jeg har så mange fine øredobber (og han aner vel egentlig ikke hva han sier) [8D]

Synes det bør vente til de er gamle nok til å skjønne hva det innebærer, og at de kan rense det selv.

Det syns jeg faktisk skal være opp til hver enkelt mor og barn hva de øsnker. HAdde jeg hatt lyst å tatt hull i øra på min datter, enten ho var 10 måneder eller 10 år...så ja, da hadde jeg gjort det og gitt f i alle andre som mener ditten og datten...[:)]

FYSJ!!!! Har er det ikke snakk om hull i ørene før hun er 5-6 år! Skamkvalmt på mindre barn! Skulle likt å skyte hull i foreldrene til de stakkars barna! (Regner med de fleste drar til FRISØR og tar hull, og ikke en PIERCER!!) WTF..
MOTBYDELIG![:'(]

når dem er store nok til å be om det selv og forstå konsekvensene av det.

Nei, gudskjelov synes jeg ungen min er pen som hun er. Trenger ikke å stikke hull i henne for å synes det. [:)]

blir nokk når hun selv begynner og mase om det.
Hun sa i dag morres at eg og og tok på mine øredobber. Men hun er bare 2 år.må nokk vente noen år til ja

jerg tok når jeg var 7, hadde i dobber i 4 uker, hater arrene. og datteren min får ikkefør hun er 13. jeg synes ogsåp deter stygt når man har kort hår.

Jenta mi har veldig lyst på hull i ørene. Hun er 3.5 år. Men hun må nok vente noen år til. Jeg synes det er ille å ta hull i ørene på babyer.

Dattera mi fikk hull i ørene for 3 uker siden.Hun blir 5 år til mandag.
Hun har ikke fått lov til å få før nå[:)]

Når de ber om det selv, skjønner hva det innebærer, og de er gamle nok til å ta på Piercingstudio. Kommer aldri til å la de ta hull hos frisør.

Back
Topp