hulk hulk.... * DOKKER FIKK MÆ I BEDRE HUMØR! :)*

kårni

Elsker forumet
    fikk visst tr på besøk seint i går kveld 3 daga over ikm.. IGJEN!![:(] Har bynt å spotte... Å æ kan fortelle dokker at æ e så utruli lei... Syns liksom vi har prøvd og prøvd og prøvd å ikke kommet nån vei.. e i 16pp nu.. [:@] Åhh... Blei så lei mæ at sambo ikke klarte å trøste mæ.. Går bedre i dag.. Men har bestemt mæ at æ orke ikke vente som d legen sa, altså vente i 6mnd for så å sende brev t utredning og så få time der. Kan fort gå 10 mnd fra i dag! Og da har vi faktisk gått langt over 2 år!! [:@] Så ska snakke me legen på mandag og få han t å henvende mæ videre! Orke ikke dettan meir! Hvis d sku være nåkka som gjør at æ ikke blir gravid osv så vil æ vite d snartest! Æ har jo krav på d nu har jo gått langt over 1 år.. [:(] Håpe dokker tilgir mæ, men føle liksom at lufta e gått litt ut av mæ.. Kommer liksom ingen vei. T og me sambo blei uruli lei sæ.. [&o]

Unnskyld klaginga..

jaja.. ikke nåkka vi kan gjøre me d nu, har fri i helga så vi ska nu kose oss [:)]

ORIGINAL: LadyDixxi

[:)]Huff da, det var da trist det med TR på besøk. Du kan jo sende brev, det skader jo ikke.
Og da får du i alle fall svar om noe er galt[:)]

Lykke til, og jeg håper det ordner seg for deg

sign

[:)]Huff da, det var da trist det med TR på besøk. Du kan jo sende brev, det skader jo ikke.

takk[:)]
må jo gjennom legen først.. håpe han høre på mæ.. hehe.. For han meinte at æ e så ung, altså 24, at æ kunne enda vente.. Men æ blir liksom sikkert 26-27 før æ da får et nurk om vi må ha hjelp.. [8|]

Uff, kårni. Jeg vet hvor vondt det er når den tanta dukker opp gang på gang, år etter år [:(]

Synes du skal ta kontakt med legen og kreve utredning nå, jeg. Dere har prøvd i over ett år, så det er på tide nå. Du vil føle det mye bedre etterpå. Da har man hvertfall gjort det man kan gjøre selv for at det skal klaffe. Er jo ikke sikkert det er så mye som skal til for å hjelpe dere.

Sender deg en stor klem, og gir deg en dose med mot til å ringe legen [;)]

Og du? Klaging her inne er lov! Vi vet (dessverre) hvordan du har det.

ORIGINAL: babyT?

Uff, kårni. Jeg vet hvor vondt det er når den tanta dukker opp gang på gang, år etter år [:(]

Synes du skal ta kontakt med legen og kreve utredning nå, jeg. Dere har prøvd i over ett år, så det er på tide nå. Du vil føle det mye bedre etterpå. Da har man hvertfall gjort det man kan gjøre selv for at det skal klaffe. Er jo ikke sikkert det er så mye som skal til for å hjelpe dere.

Sender deg en stor klem, og gir deg en dose med mot til å ringe legen [;)]

Og du? Klaging her inne er lov! Vi vet (dessverre) hvordan du har det.

tusen takk, dokker e så snill[:)] Ja, mange her som veit ka d e å få tr, og plages plages plages..
Ja, bedre å ha prøvd å gjøre nåkka me d enn å ikke ha gjort nåkka å så få vite lenge etterpå at vi bare trengt et dytt av ett eller anna slag.. hehe.. ja, ska ringe han på mandag. eller e d best å møte han? Sambo vil at æ ska møte han, men æ veit ikke.. Tar jo så lang tid å få time [:)]

ORIGINAL: vilhamangebarn

Få derre brevet sendt så fort som mulig! Han legen din må da respektere ditt valg! Det er din kropp å du som bestemmer! Stå på dine krav [:)]

klem

Takk vilhamangebarn, d samme sir ei venninne av mæ.. [:)]

ORIGINAL: kårni

takk[:)]
må jo gjennom legen først.. håpe han høre på mæ.. hehe.. For han meinte at æ e så ung, altså 24, at æ kunne enda vente.. Men æ blir liksom sikkert 26-27 før æ da får et nurk om vi må ha hjelp.. [8|]

Ung eller ikke, du har prøvd læng, så da e d bare på sin plass at du får utredning synes æ[:)]

ja meine æ å! D virke sånn at nu som gjennomsnittsalderen på å få unga e 30, så bør man vente t da me utredning. D kan høres sånn ut av og t! Folk e forskjelig, og på forskjellige stadie i live og d e forskjellig på katti man e klar for å få unga, nån vil ha tidli, og nån vil ha seinar i livet. Synd d e flott at vi e forskjellig

ORIGINAL: vilhamangebarn

Ja, det e itj nå å diskuter! Vi bør få bestem sjøl når vi vil ha barn, å går det ikke så må vi får hjelp når vi vl ha det altså... Såpass skylde norge oss for alt det vi går gjennom for å heill befolkninga ved like! Tenk dæ hvess aill kvinnfolk hadd streika... Vi slutte å få barn helt t ting e vårte beir tilpassa oss å våres behov å ønska!

Sign[:)]

enig [:D]

Jeg synes det blir for dumt at legen din skal bestemme at du er for ung til å få unge! [:'(]
Du er da sannelig gammel nok til å bestemme det helt selv nå mener jeg og da bør du få en ordentlig utredning når dere har prøvd så lenge. Det kan da hende at det er noe galt som gjør at dere ikke får til å få unge på normalt vis og da er det bare skadelig for deres psykiske helse å gå rundt sånn som dere gjør nå. Det er mye mer slitsomt å gå rundt sånn å vente, teste og prøve heletiden! Og jeg er bare uti andre pp enda og har forstått såpass? Dumme lege sier jeg bare.... [&:]

Nei stå på ditt å bytt lege om nødvendig! Du fortjener sannelig å få nurket ditt som du ønsker deg sånn! Synes du har ventet lenge nok nå....

ORIGINAL: Surita

Jeg synes det blir for dumt at legen din skal bestemme at du er for ung til å få unge! [:'(]
Du er da sannelig gammel nok til å bestemme det helt selv nå mener jeg og da bør du få en ordentlig utredning når dere har prøvd så lenge. Det kan da hende at det er noe galt som gjør at dere ikke får til å få unge på normalt vis og da er det bare skadelig for deres psykiske helse å gå rundt sånn som dere gjør nå. Det er mye mer slitsomt å gå rundt sånn å vente, teste og prøve heletiden! Og jeg er bare uti andre pp enda og har forstått såpass? Dumme lege sier jeg bare.... [&:]

Nei stå på ditt å bytt lege om nødvendig! Du fortjener sannelig å få nurket ditt som du ønsker deg sånn! Synes du har ventet lenge nok nå....

du har forstått mye da! hehe.. takk [:)] Har ikke løst å bytte lege, for æ har en bra lege. men akkurat denna  saka likte æ ikke d han sa.. Ja, d slit på å gå sånn her.. æ e faktisk sliten, syns synd i de som har gått sånn her lengre enn mæ. føle veldi me dem.. Sambo sir at æ blir t å bli gal snart om d fortsette sånn her i nesten ett år t.. han e nu søt som bryr sæ. Han blir like lei sæ som mæ kvær gang tr kommer.. [&o]

kårni det er nok like greit å hoppe i det og få hjelp, det kan jo hende du blir gravid mens du er på vent også, det hvet man jo aldri. Dersom dere har tenkt på å få flere barn så er det greit å komme igang nå, som du sier du er fort i mitten av 20 åra.

ORIGINAL: twinanne

kårni det er nok like greit å hoppe i det og få hjelp, det kan jo hende du blir gravid mens du er på vent også, det hvet man jo aldri. Dersom dere har tenkt på å få flere barn så er det greit å komme igang nå, som du sier du er fort i mitten av 20 åra.

Twinanne: Ja, e heilt enig! Æ syns d e litt skummelt å tenke på kor fort tida går! Har liksom bestandi sett for mæ at æ sku bli ung mor, så her må vi bare stå på å få gjennom rettighetan mine[:D] Tusen takk [:)]

Huff, det der må være utrolig trist ja! Jeg visste det var noe "galt", så jeg krevde utredning! Ingen som har sagt at jeg er ung, selv om jeg bare er 23! Stå på ditt! Du har ingenting å tape på det i hvert fall. Er såååå herlig å få hjelp altså, det kan jeg love deg[;)] Håper du og din kjære tar vare på hverandre, man blir drittlei av hele prøvingen når tanta kommer igjen og igjen og igjen[:'(]

ORIGINAL: Angelicka23

Huff, det der må være utrolig trist ja! Jeg visste det var noe "galt", så jeg krevde utredning! Ingen som har sagt at jeg er ung, selv om jeg bare er 23! Stå på ditt! Du har ingenting å tape på det i hvert fall. Er såååå herlig å få hjelp altså, det kan jeg love deg[;)] Håper du og din kjære tar vare på hverandre, man blir drittlei av hele prøvingen når tanta kommer igjen og igjen og igjen[:'(]

Takk [:D] Ja, va liksom i gang me utredning, men så ville legen at æ vente i 6 mnd sia vi har tatt hormonprøva og mr av hode.. Va godt å være i gang! Så ja, ska prøve å stå på mine krav! hehe..
Ja, vi prøve nu å ta godt vare på kværandre! Sambo e veldi omtenksom og snill! [:)]

Back
Topp