Hukommelsessvikt

Badeand*

Forumet er livet
Satt på kafe og skulle spise i går, da jeg tenkte jeg skulle sjekke når jeg skulle til legen i dag, da jeg fant ut at jeg skulle vært der i går morges! Herregud tenkte jeg, at det går an!! Desperat ringte jeg til legen nå, og fikk heldigvis en time på dagen i dag! puh! Greit å få med seg alle svangerskapskontrollene ja. [:D] Var litt flau kan du si når jeg ringte og fortalte dette nå...[:)]

hæ?? trodde ikke man fikk regning for ikke å ha møtt opp på en gratis time?? Det er jo helt latterlig dårlig gjort!

ORIGINAL: Mille84

hæ?? trodde ikke man fikk regning for ikke å ha møtt opp på en gratis time?? Det er jo helt latterlig dårlig gjort!

Tror nok man kan få regning for ikke å ha møtt opp til gratis time ja... Fordi legen får støtte for de pasientene han/hun har inne... og er det sv.skapskontroll for han/hun dekket det helt (vanligvis får legen dekket litt - mens pasienten dekker resten... så sant pas ikek har frikort - da dekkes alt). Men om pasienten ikke dukker opp får de ikke støtten - så da er det jo et tap for legen (fordi han/hun kunne hatt en annen pasient inne).

Jeg fikk ny time i dag og fikk heldigvis ingen regning...Men alt var fint [:D] hjertet slo 152 slag i minuttet, og jeg har ikke gått opp noe mer i vekt. Har gått litt ned faktisk. *glad*

huff da Bente - det var dumt!
på bursdagen min i fjor glemte ei venninne av meg det (men jeg tok det ikke så tungt altså), men jeg ble kjempe glad når det en god stund senere kom en blomst på døren og et kort hvor hun beklaget at hun hadde glemt dagen min! Det går ann å gjøre opp sånne ting! Sørg for at hun får vite at du er lei deg for det, og gjør litt ekstra stas på henne nå!

Back
Topp