Hukommelse....

Dobbel lykke <3 2014

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er det flere som har nedsatt hukommelse?? Er 19 uker i morgen, og hukommelsen min er heilt grusom!!!! Trodde ikkje det skulle komme så tidlig. Har merket det flere uker allerede :P Eg gjør ting som kun er eg som kunne gjort, men husker ikkje å ha gjort det..... Kan bli spennende dei neste månedene viss det fortsetter sånn ;)

Skriver under på den!!! Synes det er helt forferdelig :p
Skikkelig ekkelt :p
Hatt det siden uke 12-13 og er nå i uke 23!!!

Samme her! Ikke bare hukommelsen, men multitasking funksjonen er også delvis koblet ut. Er dog noe bedre nå, enn jeg var da jeg var mellom 12-15 uker på vei.

Sniker fra januar.. :p
Hukommelsen min takket for seg da jeg var 6 uker på vei ca. Da begynte jeg å surre veldig, og ved ca 11-12 uker ble den borte ;) 32 uker nå, vet fortsatt ikke hvor den er .. ;/

har det litt sånn jeg og... kaller det bare pre-amme tåke. ;)

Vært skikkelig surrehue fra positiv test, ikke blitt bedre ettersom ukene har gått heller:p..
Er nok litt sånn gravidtåke:p

Sent from my iPad using BV Forum

Å jaaaada :D Hadde ikke hodet mitt vært skrudd fast til kroppen, hadde jeg sikkert glemt det på et "lurt" sted :D

Oh yess..! Godt man har kalender med alarm på tlf. Hadde blitt mange glemte avtaler uten den..:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Svangerskapståke, kjenner til den.

Men den har bedret seg mye etter at jeg ble 30% sykmeldt, det å være litt mer uthvilt hjalp faktisk endel.

Jeg er heeeelt ekstrem. I forrige uke var jeg så sikker på at leveringen var fredag, så tilfeldig på kalenderen, hvor det stod torsdag. Ringte legen og fikk bekreftet timen torsdag og tidspunkt. Allikevel klarte jeg å komme 1 time for tidlig til timen.. Flaut!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt ironisk kanskje, men før jeg ble gravid kjøpte jeg legen bok som het " lær å huske" Tror jeg lånte den til noen men husker ikke hvem :p haha. Jeg var litt sutrete ifra før og ikke bedre nå for å si det sånn :p

Jeg har også blitt mye mer surrete. Husker feks aldri hvor jeg har lagt telefonen min, veldig irriterende...

Surrer en del.
Kan stå på jobb,
gå bort til reolen for å hente noe, men når jeg kommer frem har jeg glemt hva jeg skulle hente.
I dag løp jeg fra helsekortet,
men uringlasset som sto
ved siden av tok jeg med meg.
Skal på kontroll kl 14.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg merker at hvis jeg ikke får hvilt eller slappet av skikkelig, så glemmer jeg lett. Men når jeg senker tempoet litt, merker jeg hvor mye enklere det er å få oversikten når man rett og slett ikke multitasker som før, eller suser rundt som en virvelvind. :-)

Back
Topp